OS X install. Passe på hvad ?
Fra : Thomas Yde Fotografi

Dato : 16-01-02 20:28

Kære Mac venner !

Jeg har en OS X version 10.1 liggende. Nu har jeg efterhånden samlet mod og
vil i aften til at installerer den. Er der noget jeg skal passe på. mister
jeg nogle data og net indstillinger. Mailadresser o.l.

Kan jeg helt uden videre putte banditten (altså cd'en) i drevet og så virker
det hele ??

På forhånd tak for de hurtigste svar så onsdag aften projektet kan begynde.

Med svedige håndflader....

Thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-01-02 20:57

Thomas Yde Fotografi <fotograf@thomasyde.dk> wrote:

> Jeg har en OS X version 10.1 liggende. Nu har jeg efterhånden samlet mod og
> vil i aften til at installerer den. Er der noget jeg skal passe på. mister
> jeg nogle data og net indstillinger. Mailadresser o.l.

Nej, du vil stadig have samme indstillinger når du booter i Mac OS 9.

Når du booter i mac OS X skal du selvfølgelig indstille netværk osv, så
skriv dine indstillinger ned så du kan indstille Mac OS X.

Apple har et script liggende der problemløst flytter dint OE
adressekartotek til Mail.app/Adressbook.app

> Kan jeg helt uden videre putte banditten (altså cd'en) i drevet og så virker
> det hele ??

ja

<icq:131382336>

Fra : Ronty

Dato : 16-01-02 22:14

Jeg har ikke haft nogle problemer med at installere 10.1 på mine mac'er så
umiddelbart skulle der ikke være noget.... Men uanset hvad så er det altså
rart med en backup af de vigtigste ting...

Ronty

On 16/01/02 20:28, in article B86B92E2.8EC7%fotograf@thomasyde.dk, "Thomas