Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Anbefaling af fotoprogram
Fra : Flemming Scully

Dato : 16-01-02 19:31

Hej
Er der nogle der kan anbefale et godt fotoprogram, hvor kan jeg kan se de
gemte billeder som på et lysbord. Jeg vil gerne kunne søge på et ord/navn
f.eks. Huggo-Børge, og få alle de billeder frem som Huggo-Børge er med på.
Jeg har hørt om et program som hedder "fotostation", nogen som kender dette
program.
Det kunne også være dejlig hvis man kunne beskære billedet samtidig inden
man gemmer det i programmet.

Hilsen

Flemming Scully

Fra : Lars Preuss Heglund

Dato : 16-01-02 20:06

Flemming Scully wrote:

> [...]
> dette program.
> Det kunne også være dejlig hvis man kunne beskære billedet samtidig inden

Fotostation er et ganske udemærket program der følger med Nikon Coolpixel
digicams.

Jeg mener at have set det i en foto forretning.

--
Med Venlig Hilsen
Lars Preuss Heglund

Salon Gahlin

Fra : Martin Koch

Dato : 16-01-02 21:54

http://www.fotostation.com

Mvh,
Martin Christian Koch
FotoKritik.dk

Fra : Karsten Olesen

Dato : 16-01-02 20:33

"Flemming Scully" <f.scully@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> program.
> Det kunne også være dejlig hvis man kunne beskære billedet samtidig inden

*****************

Smart funktion, men brug ellers
søge funktionen indbygget i Windows.
Søg alt med .jpg og "børge", og det vises.
Marker alle pics, og vælg "åbn"
Så starter dit billedprogram med alle valgte billeder åbne..

MVH

Fra : Jesper

Dato : 16-01-02 20:54

"Flemming Scully" <f.scully@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> program.
> Det kunne også være dejlig hvis man kunne beskære billedet samtidig inden

Se på:
www.cse-it.dk
www.thumbsplus.com

mvh
Jesper

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 16-01-02 22:11

Prøv ACDSee

Fra : Claus Persson

Dato : 17-01-02 11:59

jeg bruger også acdsee
kanin program

Mvh. Claus

Fra : ole thofte

Dato : 18-01-02 00:17

Jeg vil forslå Irfanview, som er et fænomenalt fotoprogram med masser af
funktioner, bla se en hel cd-rom med 1500 bileder som et langt
lysbilledshow, hvis man ønsker. Beskæring og en vis blledredigering er
mulig. Og så er det freeware for private. http://www.irfanview.com/
vh ole thofte