Shaquira ?
Fra : Guess

Dato : 16-01-02 19:14

Er der nogle der ved hvad det er for en sang af hende, der i radione
(forhodsvis ofte) bliver spillet. Sangen er enten på engelsk eller spansk
(der er to versioner).

På forhånd mange tak

/Anne

Fra : Nick Christensen

Dato : 16-01-02 19:30

> Er der nogle der ved hvad det er for en sang af hende, der i radione
> (forhodsvis ofte) bliver spillet. Sangen er enten på engelsk eller
> spansk (der er to versioner).

Mener du ikke: Shakira - Whenever Wherever? Og på spansk: Suerte.

Fra : Michael Kornum

Dato : 16-01-02 20:17

Nu du er igang, så prøv at check disse sange med hende - Ojos Asi eller
Octavo Dia.
begge er på spansk.... ojos Asi er også lavet på engelsk, den version hedder
Eyes like yours.

mike

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 16-01-02 20:38

Michael Kornum skrev:

> ojos Asi er også lavet på engelsk, den version hedder
> Eyes like yours.

Et forrygende nummer, men den engelske version kan desværre ikke måle
sig med den spanske.

Thomas T.

Fra : Michael Kornum

Dato : 16-01-02 20:43

Helt enig!. Jeg synes faktisk den engelske version af Ojos Asi er direkte
dårlig! - hvis du vil høre det FEDESTE version, så få fat på MTV unplugged
versionen!... !!!

mike

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 16-01-02 21:21

Michael Kornum skrev:

> Jeg synes faktisk den engelske version af Ojos Asi er direkte dårlig!

Især er det tydeligt at hun ikke magter at synge på engelsk.

> - hvis du vil høre det FEDESTE version, så få fat på MTV unplugged
> versionen!... !!!

Den er 'ikke så ringe endda', og mine naboer har haft glæde af den
tidligere på aftenen.

Thomas T.

Fra : Michael Kornum

Dato : 16-01-02 21:21

Hmm.. jeg har albummet Laundry Service, og jeg synes der er nogle fede
nummer på engelsk både melody/sang mæssigt.

> Især er det tydeligt at hun ikke magter at synge på engelsk.

Heheheh...godt nok! :).... det er nemlig ikke ringe... :)

Fra : Guess

Dato : 16-01-02 20:31

"Nick Christensen" <dsl3327REMOVE@THISvip.cybercity.dk> wrote in message
> Mener du ikke: Shakira - Whenever Wherever? Og på spansk: Suerte.

Det er lige hvad jeg mener Mange tak!!