Rygbeskytter til ok pris
Fra : Claus Rittig

Dato : 16-01-02 17:37

Hej!

For nogen tid siden var der en herinde der forespurgte om en pris-rimelig
rygbeskytter, og jeg foreslog min UFO som jeg faktisk har fået urimeligt
billigt (men normalprisen gennem vor forhandler i Dyskland er ca. 400 kr.)
Den model er imidlertid udgået, og erstattet med en noget dyrere model.

Men men men: Nu har jeg lige set i et ski-katalog at hos Surf & Ski i
Aalborg (og sikkert mange andre steder) har de en TUA rygbeskytter som til
forveksling ligner min UFO (så jeg gætter på at den er produceret af UFO for
TUA).
Priser:
Small 449,-
Medium 499,-
Large 549,-

Størrelsen refererer nok til antal lameller i skjoldet, regner jeg med.

Rittig
--
Football, tennis and golf, requires only one ball,
racing requires two.

Fra : S.G

Dato : 16-01-02 19:53

jeg mindes at have givet 120,- DM for min dainese (der koster 700,.
herhjemme) i Dyskland ved louis lederstube i flensborg

Fra : Armand

Dato : 17-01-02 03:56

S.G <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en
> jeg mindes at have givet 120,- DM for min dainese (der koster 700,.
> herhjemme) i Dyskland ved louis lederstube i flensborg

Må være: "Wilhelmsen/Jörg's lederstube" i Oeversee!? :-/

--
Armand.