Pirates! Gold.
Fra : Lars Husted

Dato : 16-01-02 14:00

Disk 1 til mit gamle Pirates! Gold er gået i stykker.

Kender nogen et sted spillet kan hentes eller hjælpe med kopi af disk 1?
..
..
..
..
..

Fra : Rune Manscher

Dato : 16-01-02 16:34

"Lars Husted" <LarsHusted@get2net.dk> wrote in message
> Disk 1 til mit gamle Pirates! Gold er gået i stykker.
>
> Kender nogen et sted spillet kan hentes eller hjælpe med kopi af disk 1?

Jeg faldt lige over cd-udgaven, da jeg ryddede op i et skab... Interesseret
??

*Rune

Fra : Buller

Dato : 17-01-02 17:05

Nej nu må du altså tage dig sammen. Det spil er da bare for gammelt...

JSH

Fra : Buller

Dato : 17-01-02 18:26

Nej nu ma du altså tage dig sammen, det spil er da oldgammelt.....
Find noget andet at spørge om............JSH

Fra : Frost

Dato : 18-01-02 17:56

"Buller" <buller@jubiipost.dk> wrote in message
> Nej nu ma du altså tage dig sammen, det spil er da oldgammelt.....
> Find noget andet at spørge om............JSH

Og du mener dermed at et spil er dårligt bare fordi det er gammelt?

Fra : DWM

Dato : 18-01-02 21:15

"Frost" <hondazerus9@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Og du mener dermed at et spil er dårligt bare fordi det er gammelt?

Gør han åbenbart. Syntes selv at det stadigt er et fedt spil :)
Kan huske da man sad og spillede det på 64´eren da man var 14.
Senere blev det så på Amiga´en og til sidst på PC´en.

/Kenneth Iversen

Fra : Frost

Dato : 18-01-02 22:05

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> wrote in message
> [...]
> Kan huske da man sad og spillede det på 64´eren da man var 14.
> Senere blev det så på Amiga´en og til sidst på PC´en.

Ak ja, de minder fra barndommen har jeg dog ikke.
Men jeg er seksten år, og spiller det stadig på min bærbare. :)
Sammen med bl.a. One Must Fall 2097 og Transport Tycoon.

De bedste spil er altid de ældste (Planescape: Torment er dog undtagelsen
der bekræfter reglen, som de siger...)

Fra : DWM

Dato : 18-01-02 22:38

> Ak ja, de minder fra barndommen har jeg dog ikke.
> Men jeg er seksten år, og spiller det stadig på min bærbare. :)
> Sammen med bl.a. One Must Fall 2097 og Transport Tycoon.

Transport Tycoon er også blevet spillet en del her.

> De bedste spil er altid de ældste (Planescape: Torment er dog undtagelsen
> der bekræfter reglen, som de siger...)

Har aldrig rigtigt spillet det. Jeg er mere til Might and Magic her. Ja og så de
gamle
forgotten realms spil som Pool of Radiance, Champions of Krynn osv :)

/Kenneth Iversen

Fra : Gizmoduck

Dato : 18-01-02 23:38

On Fri, 18 Jan 2002 22:04:48 +0100, "Frost" <hondazerus9@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Men jeg er seksten år, og spiller det stadig på min bærbare. :)
>Sammen med bl.a. One Must Fall 2097 og Transport Tycoon.

åh ja omf2097...det fik jeg også brugt et par timer på ;) tournament
delen var en ret god idé, som jeg ikke har set i andre kampspil

--

Gizmoduck

Member of The Amazon Basin
visit us at www.theamazonbasin.com

Fra : Frost

Dato : 19-01-02 11:09

"Gizmoduck" <gizmoand@nospamworldonline.dk> wrote in message
> åh ja omf2097...det fik jeg også brugt et par timer på ;) tournament
> delen var en ret god idé, som jeg ikke har set i andre kampspil

> [...]

Apropos OMF, så skulle der snart komme en fortsættelse i fuld 3D osv.
www.omf.com siger at det skulle udkomme til marts i år.