VideoCapture med ASUS v6800 deluxe i WIN20~
Fra : christian

Dato : 16-01-02 15:26

Hej med jer.
Jeg har et Grafikkort som nævnt ovenfor, men jeg kan ikke installere capture
driverne til kortet, og det virker som om win2000(sp2) kun vil genkende det
som et Geforceddr og ikke et deluxe kort med video in/out. Jeg har for
nyligt brugt det i win98se hvor det virkede fint.

Jeg har forsøgt, at installere capturedriverne ved hjælp af Asus live, hvor
man under installationen kan installere driverne.
Asuslive v. 4.60
Jeg har prøvet med følgende asusdrivere: 11.01c og 3.84e og med de nyeste
reference drivers fra NVidia.

Nogen forslag?

Dette er mit første rigtige problem med Win2000 :)

VH
Christian Haugwitz