se Paranoid og Skizofreni nye hjemmeside.
Fra : Kim Jensen

Dato : 16-01-02 13:46

Information til dig, om at se Paranoid og Skizofreni nye hjemmeside.

Se denne live hjemmeside, der omhandler en pension´s ansøgning som
ikke er afgjort.

Der er mulighed for daglig, at følge forvaltningens fremgangsmåde, i
orginale breve, svar, uden de aner råd endnu.

Er udført i et pænt sprog og fremtræder nobel, men husk der er en
skjult alvor bag denne hjemmeside.

http://home22.inet.tele.dk/mc/

Hilsen: Kim ( Paranoid ) som gerne modtager en mail.

Web-master

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 16-01-02 17:59

"Kim Jensen" <kimole@post2.tele.dk> wrote in message
> Er udført i et pænt sprog og fremtræder nobel...

Så som: "Hvad får man hvis man parrer en jægersoldat med en offentlig
ansat? - En dræbersnegl" ???

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 16-01-02 18:12

In article <jji18.785$Eu2.60270@news010.worldonline.dk>, Christian R. Larsen wrote:
> "Kim Jensen" <kimole@post2.tele.dk> wrote in message
>
> Så som: "Hvad får man hvis man parrer en jægersoldat med en offentlig
> ansat? - En dræbersnegl" ???

En Jægersoldat er vel også offentlig ansat ??

JonB

"ingen krydspost". Se http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 16-01-02 22:08

Larsen wrote:

> En Jægersoldat er vel også offentlig ansat ??

Ja, i øvrigt.

Fra : Martin Edlich

Dato : 16-01-02 22:32

In article <JYl18.1077$XA5.83114@news000.worldonline.dk>,
"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> Ja, i øvrigt.

Så mangler vi bare at få afgjort hvem af de offentlige ansatte der er
dræberen, og hvem der er sneglen.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk