Brotherhood of the wolf...
Fra : Emil Rune

Dato : 16-01-02 12:38

Hej gruppe.

Skulle der tilfældigvis være nogen af jer der har en release dato og/eller
andet info på dvd versionen af Le Pacte des Loups (Brotherhood Of the Wolf)
?
Jeg ser personligt frem til denne udgivelse, da filmen overraskede mig meget
i biografen. Dejlig gotisk stemning ;)

Mvh.
Emil

Fra : Peter

Dato : 16-01-02 13:16

Jeg ved at r1dvd.dk har den franske version på dvd

mvh

Peter

Fra : Wolfgang

Dato : 16-01-02 13:17

"Emil Rune" <erune@worldonline.dk> wrote in message

> Skulle der tilfældigvis være nogen af jer der har en release dato og/eller
> andet info på dvd versionen af Le Pacte des Loups (Brotherhood Of the
Wolf)

Der er vist ikke offentliggjort detaljer endnu.

/w

Fra : Jais Blom Pedersen

Dato : 16-01-02 16:45

> [...]
> Skulle der tilfældigvis være nogen af jer der har en release dato og/eller
> andet info på dvd versionen af Le Pacte des Loups (Brotherhood Of the

Den skulle komme fra Nordisk Film den 06/03/02.

Jais

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 16-01-02 16:49

"Emil Rune" <erune@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.

Hejsa,

[Brotherhood of the Wolf/Pagten]

> Jeg ser personligt frem til denne udgivelse, da filmen overraskede mig
meget
> i biografen. Dejlig gotisk stemning ;)

Og apropos filmen.................
.........så ville jeg vildt gerne se den, men jeg kan ikke finde ud af, om
biograferne har taget den af plakaten

Jeg har søgt på de få steder, jeg ved, der siger noget om film-visninger i
biograferne (også i Aalborg), men kan ikke rigtig finde et sted, hvor der
står noget om hvornår "den og den" film har været vist i DK.
Findes en sådan side? Hvis ja, hvor?

Og hedder den ikke "Pagten" på dansk? Det synes jeg, at jeg har
hørt..............

Hvis den lige har gået i biograferne (omkring årsskiftet), varer det vel et
par måneder, inden VHS/DVD-delen udkommer......

-- HEJ
.........tilbage i god stil...........

Fra : Peter Fleinert

Dato : 16-01-02 17:17

Filmen blev anmeldt i Bogart d.12/11 2001. I følge Bogarts hjemmeside skulle
den have været i biffen d.16/11 2001. så mon den ikke er taget af
plakaterne.
Ellers tjek her hvd der blev skrevet.
http://www.dr.dk/kultur/Almprog_artikel.asp?RedaktionsID=4&ArticleID=3613

Venlig hilsen
Peter Fleinert.

Fra : Troels

Dato : 20-01-02 19:06

"Peter Fleinert" <fleinert@whatthefuck.com> wrote in message
> [...]
skulle
> den have været i biffen d.16/11 2001. så mon den ikke er taget af

Den har skam været i biffen herhjemme, jeg var ihertfald inde og se den i
Empire

lidt før jul tror jeg...

Troels

--
Slå et smut forbi min hjemmeside og
tjeck mit anlæg og filmsamling på:

Fra : Per Kristensen

Dato : 17-01-02 08:52

Jeg ser personligt frem til denne udgivelse, da filmen overraskede mig
meget
> i biografen. Dejlig gotisk stemning ;)

Den har vildt overdrevne lydeffekter, men ellers ganske god.