On Wed, 16 Jan 2002 11:18:41 +0100, "Klaus Jensen"
<i@remain.anonymous.com> wrote:
>Hej!
>
>Jeg er plaget af, at mit telefonnummer ligger tæt på nummeret til StofaNet
>support, og det resulterer i ganske mange forkerte opkald (3-5 per uge). Jeg
>har ikke haft nummeret så længe, og folk bruger mest mit mobilnummer, så det
>vil ikke betyde noget særligt for mig at skifte.
Jeg ville nok skynde mig at oprette et supportfirma, med speciale i
opkobling til kabelnet....
>Kan det lade sig gøre at skifte nummer? Og I givet fald, er der nogen der
>ved hvad det koster?
Ja, det koster iflg. TDC's hjemmeside 350.-
>Jeg vil gerne vide lidt om det før jeg kaster mig ud i daglange forklaringer
>til Teledanmarks support. Jeg har ledt på deres hjemmeside, men ikke fundet
>noget om emnet...
Hvis du er "meget" plaget af det, plejer de at være til at tale med.
Men med 3-5 opkald om ugen, tror jeg ikke du skal regne med noget
/Dan MOrtensen