Er Medal of Honour udskudt ????
Fra : Rene Pihl

Dato : 16-01-02 10:34

Hej !

Ja, jeg troede ikke mine ører da jeg hørte det, men en
af mine kammerater sagde at han havde læst et sted
at Medal Of Honour er blevet uskudt igen. Er der nogen
der ved om det passer. Det sidste jeg hørte var at det skulle
udkomme d.31 januar ( der ville jeg så stå med pengene
klar i den lokale spilbutik ), men nu skulle det åbenbart
være udskudt igen *SUK* .

René

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 16-01-02 11:39

Allied Assault er blevet forsinket. Spillet skulle være sendt på gaden den
31. januar, men er nu udskudt til d. 14. februar. Der er ingen forklaring på
forsinkelsen.

kilde jubii.dk

Lars

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 16-01-02 12:24

Hmmmm Underligt syntes jeg, for jeg ved at spillet det er ude .

Fra : Seth

Dato : 16-01-02 13:50

"Kenneth Sørensen" <c.k@mail.dk> wrote in message
> Hmmmm Underligt syntes jeg, for jeg ved at spillet det er ude .

Ja men nu snakkes der om originalt....det er ude som pirat version, men så
er det her den forkerte gruppe.

Seth

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 16-01-02 14:05

Pirat eller originalt så er det ude. Hvordan kan det så være udskudt så
tråden starede ???

Fra : Hacker

Dato : 16-01-02 14:26

Piratversion er ude ... jeg har set den hos en kammerat og det SER MEGA godt
ud !

Fra : DoGgX

Dato : 16-01-02 14:39

Det er også et vildt godt spil

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : sniper_Nolight

Dato : 16-01-02 14:41

> Piratversion er ude ... jeg har set den hos en kammerat og det SER MEGA
godt

fedt spil , men der mangler blod...

sniper_Nolight

Fra : Herold

Dato : 16-01-02 17:18

> Pirat eller originalt så er det ude. Hvordan kan det så være udskudt så
> tråden starede ???

Nej, det er ikke ude. Piratgrupper skaffer og udgiver bare tingene inden da,
på grund af rådne æbler i distributionskæden.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 16-01-02 20:37

> på grund af rådne æbler i distributionskæden.

kan det ikke være fordi det er udkommet i andre lande og så lagt på nettet?

Fra : Herold

Dato : 16-01-02 22:25

> kan det ikke være fordi det er udkommet i andre lande og så lagt på
nettet?

Det er det svjv. ikke. Spillet udkommer først den 22. januar i USA og den
15. februar i Danmark. Derimod har der cirkuleret en presseversion siden
midten af december. Det er sikkert den de har fået fat i.

Fra : DoGgX

Dato : 16-01-02 23:20

Nix, spillet er først jommet på nette for en 3-4 dage siden. Basta, (Prøv
ikke og fortæl MIG hvornår spillene kommer på nettet, prøv selv
www.isonews.com)

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-01-02 17:51

> Nix, spillet er først jommet på nette for en 3-4 dage siden. Basta, (Prøv
> ikke og fortæl MIG hvornår spillene kommer på nettet, prøv selv
> www.isonews.com)

ja nogen må jo ha haft det, for det er da en fuld version