Dr. Pepper, hvor findes det i DK?
Fra : Kristian

Dato : 15-01-02 20:05

Davs.
Jeg leder efter en butik som sælger Dr. Pepper? Den amerikanske sodavand.
Butikken skal helst ligge i odense....
Jeg ved at der ligger en i kbh, men det er for langt at rejse for en
sodavand.

Kan i hjælpe?
gerne besked direkte til emailadresse.

mvh Kristian Nygaard

Fra : Queenie

Dato : 15-01-02 20:28

"De fleste store supermarkeder så som de store Super Brugsen, Bilka og
Føtex har dem ind imellem. Men du kan også evt ringe til den Amerikanske
Købmand i Kbh som du snakker om og få dem til at sende hvis du er helt
desperat Det er de altid meget søde til at gøre. Men jeg ville prøve
nogle af de store supermarkeder først. omgang går motoren i stå.

http://www.kandu.dk/

Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-01-02 17:43

Queenie wrote:

> [...]
> desperat Det er de altid meget søde til at gøre. Men jeg ville prøve
> nogle af de store supermarkeder først. omgang går motoren i stå.

Ja ok. Kører fra Odense til København med 40km/t for at hente sodavand. Så
er man desperat

Kandu brillierer vist endnu en gang med sammensmeltede indlæg

Fra : Queenie

Dato : 16-01-02 18:22

"Robert Eriksen" skrev d. 16-01-02 17:43 dette indlæg :

> Ja ok. Kører fra Odense til København med 40km/t for at hente
sodavand. Så
> er man desperat
>
> Kandu brillierer vist endnu en gang med sammensmeltede indlæg

*G* jeg er ved at blive vanvittig!! Det sker hver eneste gang jeg
forsøger at skrive noget på kandu *g*

http://www.kandu.dk/

Fra : LHQ

Dato : 16-01-02 18:21

Nok er det sammensmeltet ... men det er da så sandelig spændende læsning
*LOL*

LHQ

Queenie <Queenie.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Qwi18.793$Eu2.60668@news010.worldonline.dk...

Fra : Mette Frederksen

Dato : 15-01-02 22:44

hejsa!!

ja jeg er lige nysgerrig.. hvad er dr. pepper.. ok jeg har regnet ud at det
er sodavand.. men hvad er der specielt i forhold til alm sodavand??? smager
den af peber??
Hmm håber ikke det er et alt for dumt spørgsmål! *L*

Mette

--
\!/
(@ @)

Fra : Anders Sewerin Johan~

Dato : 16-01-02 22:03

> [...]
det
> er sodavand.. men hvad er der specielt i forhold til alm sodavand???

Nej. Dr. Pepper er en ting som kun amerikanere (eller perverterede
europæere) kan elske :D Det smager sådan ca. af meget meget meget sød
marcipan med brus i, hvis du VIRKELIG vil vide det. Personligt mener jeg de
må komme heroin i /nogen/ af flaskerne, da jeg ikke kan finde nogen anden
forklaring på at en del andre mennesker er blevet ramt af en craving for
denne softdrink, og jeg har undgået det :D :D :D

Mvh
Anders Sewerin Johansen

Fra : Mette Frederksen

Dato : 17-01-02 13:14

> Nej. Dr. Pepper er en ting som kun amerikanere (eller perverterede
> europæere) kan elske

hmm.. jeg ved ikke lige hvad jeg skal udlede af dette...

men konklusionen må være: enten hader man det eller også elsker man det..

men det har altså ikke noget med, at slanke sig, at gøre så?

Mvh Mette

--
\!/
(@ @)

Fra : B.Ikkala

Dato : 17-01-02 14:52

17 Jan 2002 13:14:05, "Mette Frederksen" <rollike@frederiksen.mail.dk>

[Dr. Pepper]

>men konklusionen må være: enten hader man det eller også
>elsker man det..men det har altså ikke noget med, at slanke
>sig, at gøre så?

Ikke medmindre man brækker sig af det.

Fra : Mette Frederksen

Dato : 17-01-02 19:04

> Ikke medmindre man brækker sig af det.

LOL!

Fra : HBK

Dato : 05-03-02 20:34

Hejsa.
Dr. Pepper er en sodavand i stil med Cherry coke. En slags cola med karamel
smag. Desværre fås den ikke her i danmark, andet end i to speciel
forretninger i det indre kbh. Sverige har licens til at fremstille dem, men
det er lidt langt at rejse. Mon ikke en dag Danmark får øjnene op for denne
dejlige sodavand, og begynder at impoterer dem?

Helle

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 06-03-02 09:45

"HBK" <Helle@pumpkin.dk> wrote in message
> [...]
for denne
> dejlige sodavand, og begynder at impoterer dem?

Jaaaahhhh....! Folkefronten til indførelse af Dr. Pepper (og Cherry
Coke) i DK bør straks oprettes.

Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, stud. scient. biochemistry
Univ. of Copenhagen, http://www.cmrc.dk

Fra : B.Ikkala

Dato : 06-03-02 09:59

Wed, 6 Mar 2002, "Mikkel Gybel Jensen" <mgj@worldonline.dk>

>Mon ikke en dag Danmark får øjnene op for denne
>dejlige sodavand, og begynder at impoterer dem?
>
>Jaaaahhhh....! Folkefronten til indførelse af Dr. Pepper (og Cherry
>Coke) i DK bør straks oprettes.

Ja, lad os adoptere så mange af amerikanernes vaner - mht. mad og
drikke - som overhovedet muligt.

Det er jo Guds Land ... så det må være sundt.

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 06-03-02 10:06

"B.Ikkala" <bkkl02@fabel.dk> wrote in message

> Ja, lad os adoptere så mange af amerikanernes vaner - mht. mad og
> drikke - som overhovedet muligt.

Du bliver hurtigt sur, hva'?

Personligt har jeg det sådan, at hvis det smager godt, så er jeg
ligeglad med hvor det kommer fra - det der politisk korrekte
antiimperialismepjat kan jeg godt undvære.

.... og Dr. Pepper eller Cherry Coke er vist hverken mere eller mindre
usundt end alt det andet pjat vi hølder i hovedet.

Mikkel

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 06-03-02 10:21

"Mikkel Gybel Jensen" <mgj@worldonline.dk> wrote in message

> hølder i hovedet.

"hølder" damn, det er nederen at sidde og skrive på et svensk
keyboard, hvorfor fa'en skal ä = ø og ö = æ, det giver sgu' ingen
mening...

Mikkel

Fra : B.Ikkala

Dato : 06-03-02 13:06

Wed, 6 Mar 2002, "Mikkel Gybel Jensen" <mgj@worldonline.dk>

>Du bliver hurtigt sur, hva'?

Sur, nej overhovedet ikke - ironisk og sarkastisk, ja !

Jeg kunne naturligvis have plastret min mail til med smileys, men
regnede med at sarkasmen var tydelig nok alene.

Men jeg er da ked af at vi ikke enige. Men jeg bliver ved med at tage
fejl af dk.helbred.slank og en debatgruppe der hedder det samme ...

>Personligt har jeg det sådan, at hvis det smager godt, så er jeg
>ligeglad med hvor det kommer fra - det der politisk korrekte
>antiimperialismepjat kan jeg godt undvære.

Uha ... du bliver hurtigt sur, hva'?

Jeg er ikke antiimperialistisk - men meget af tidens tendens går på at
hvis bare amerikanerne gør det, så bør vi også gøre det.

Og da det allerede er et problem - sundhedsmæssigt - at der drikkes
for megen sodavand i Danmark kunne jeg ikke lige se fidusen i at lave
folkefronter for at importere mere sukkervand.

Og da slet ikke i en slanke-gruppe.

Fra : HBK

Dato : 07-03-02 11:08

Tjah... Det er nu den eneste sodavand jeg drikker. Men måske er jeg så lidt
for amerikaniseret? Jeg sælger (og bruger) Herbalife slanke produkter til
dagligt, men det er jo også fra staterne. Når man tænker over det, hvor
meget er så egentlig produceret herhjemme? Nå pyt. Det er stadig kun Dr.
Pepper, folk kan få mig til at drikke, så det tager jeg ikke så tungt. I´m a
Pepper and proud of it.
Helle

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 07-03-02 11:22

> Det er stadig kun Dr.
> Pepper, folk kan få mig til at drikke, så det tager jeg ikke så
tungt. I´m a
> Pepper and proud of it.

Hvor køber du det? altså Dr. Pepper?

Mikkel

Fra : HBK

Dato : 07-03-02 12:26

Jeg bor i Hellerup, så der er heldigvis ikke så langt ind til kbh centrum.
Inde ved Rosengården findes en amerikansk og en engelsk forretning. De fører
begge Dr. Pepper. Men den engelske er billigst
Helle

Fra : Helga

Dato : 09-03-02 15:42

> [...]
denne
> dejlige sodavand, og begynder at impoterer dem?

Jeg har da set Dr. Pepper i flere af kioskerne her på Amager.. Mon ikke de
også er i nogen kiosker andre steder så..

Helga