problemer med max payne
Fra : Lars Christensen

Dato : 15-01-02 17:10

Hej.
Jeg har problemer med max payne. Hver gang jeg starter det, og skal til at
igang, lukker win xp spillet. hvad er der galt. Computerudstyret er iorden!!

Mvh Lars

Fra : Gerner

Dato : 15-01-02 18:19

On Tue, 15 Jan 2002 17:10:15 +0100, "Lars Christensen"
<clc@get2net.dk> wrote:

>Hej.
>Jeg har problemer med max payne. Hver gang jeg starter det, og skal til at
>igang, lukker win xp spillet. hvad er der galt. Computerudstyret er iorden!!

Men er compabiliteten i orden ? Spil<->os.

Fra : Lars Christensen

Dato : 15-01-02 19:47

Hej Gerner

Hvad mener du med compabilitet????
Stadig problemer???

Mvh Lars C

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 15-01-02 21:45

"Lars Christensen" <clc@get2net.dk> wrote in message
> Hej Gerner
>
> Hvad mener du med compabilitet????
> Stadig problemer???

Max Payne virker find på min computer, i XP.

Jacob

Fra : Samson

Dato : 15-01-02 22:21

> [...]
> Jeg har problemer med max payne. Hver gang jeg starter det, og skal til at
> igang, lukker win xp spillet. hvad er der galt. Computerudstyret er

Hvis du ikke allerede har gjort det, så installer den nyeste patch til
spillet. Det kunne jo være, at det virkede
Patchen kan findes her: ftp://ftp.3drealms.com/patches/maxpayne1-02patch.exe

Mvh
Samson.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 16-01-02 15:50

Lars Christensen skrev: (messageID:

> Hej.
> Jeg har problemer med max payne. Hver gang jeg starter det, og skal til
> at igang, lukker win xp spillet. hvad er der galt. Computerudstyret er
> iorden!!

Jeg havde samme problem, indtil jeg opdaterede mine drivere til
grafikkortet.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net