Hjælp
Fra : Jørgen

Dato : 15-01-02 17:24

Hej

Min scooter Neos 45 køre ad h..... til.

Den køre ca. 60 km/time,
Når jeg køre en tur, og har kørt ca. 40 km. begynder den kun at køre ca. 40
km/time, når jeg så har kørt ialt 55 km køre den nu kun ca. 20 km/time, når
jeg stoppe og vil have den til at går i tomgang går motoren i stå.
Jeg skal så vente ca. 10 min. og når jeg starter
igen og køre, køre den igen ca. de 60 km/time
efter et stykke tid sker det hele igen, 40 km/time,
og igen ned til de ca. 20 km/time.
så må jeg igen vente ca. 10 min. før jeg starte igen og køre.

Hvad kan det være
håber at nogen kan hjælpe mig.

hilsen Jørgen

Fra : MaxiSmiley

Dato : 15-01-02 18:12

"Jørgen" skrev d. 15-01-02 17:24 dette indlæg :
> [...]
> og igen ned til de ca. 20 km/time.
> så må jeg igen vente ca. 10 min. før jeg starte igen og køre.

Det lyder godt nok underligt men prøv med lidt karburator sprit... Det
hjælper nok!

http://www.kandu.dk/

Fra : [KTN]FalkenDK

Dato : 15-01-02 21:55

hej Jørgen

Ja hvis du triller knallen ud af en garage (?) inden du fedter afsted, og
mekanikken virker fint de første km, og derefter begynder den at lyde som om
den ikke vil tænde igennem( lyder nærmest som en gammel diesel motor !) + at
vejret er diset & koldt. så er der brug for kabu-sprit(har også hørt at en
justering på luft/benz blanding gør underværker !)

H;P

--
[KTN]FalkenDK (Quake 3 Nickname)
http://falken.vikingdk.net

Fra : RpR

Dato : 17-01-02 06:49

> Hvad kan det være
> håber at nogen kan hjælpe mig.

Du husker vel at slå chookeren fra igen?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com