Speditør
Fra : Søren M. Olesen

Dato : 15-01-02 16:59

Er der nogen som kender en god og billig speditør som kan hente en MC i
Magdebürg og transportere den til Århus ??

Søren

Fra : Armand

Dato : 15-01-02 22:05

Søren M. Olesen <smo@stibo.dk> skrev i en
> Er der nogen som kender en god og billig speditør som kan hente en MC
> i Magdebürg og transportere den til Århus ??

S.G. her fra gruppen har erfaring med hjemtagning af en model fra det
sydlige Tyskland!

Hvis han ikke lige reagerer, så find ham blandt "afsender" og kontakt
ham direkte.

--
Armand.

Fra : Palle Bugtrup

Dato : 16-01-02 08:16

Firmaet hedder: Con Way Transport
Johan Gutenbergs Vej 15
86 78 53 00
Palle

Fra : S.G

Dato : 16-01-02 22:29

her er jeg så
jeg fandt en lokal fætter i telefonbogen... Havde ringet til 10-12 stykker
inden ham her "bed på"
hvis det stadig har interesse skal jeg se hvad jeg kan grave frem...
Jeg fik en mc hentet fra München. det kostede mig 1500,- og så blev den
endda leveret på min privat adresse. Man skal finde en speditør der jævnligt
kører i det område cyklen nu skal hentes i, så burde det ikke være et
problem... Hertil vil jeg da nævne at jeg fik forskellig tilbud (de 1500,-
var det billigste) helt op til 5.000,-

held og lykke til, du er som sagt velkommen til at kontakte mig..
Sebastian, Odense
RF400