S: Honda CBX 550 F og Enfield
Fra : Hans Olsen

Dato : 15-01-02 12:21

se på
www.honet.dk

MVH
Hans Olsen

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 15-01-02 17:47

On Tue, 15 Jan 2002 12:21:09 +0100, "Hans Olsen" <ha.olsen@get2net.dk>
wrote:

>se på
>www.honet.dk

Køb og salg henvises venligt, men bestemt, til

Cc: "Hans Olsen" <ha.olsen@get2net.dk>

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'Wer bremst, hat Angst!' - Werner Beinhart

Fra : Armand

Dato : 15-01-02 22:06

Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net> skrev i en

> 'Wer bremst, hat Angst!' - Werner Beinhart

"Hvorfor montere store bremser på en bil der kun skal køre stærkt?"
- Grev Bugatti.
=

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 16-01-02 21:11

On Tue, 15 Jan 2002 22:05:38 +0100, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

Hej Armand

>"Hvorfor montere store bremser på en bil der kun skal køre stærkt?"
>- Grev Bugatti.
>=
Jeg husker historien således:

En Bugatti ejer klagede en dag til "Greven" over køretøjets svage
bremser, hvilket affødte følgende kommentar:
Jeg bygger biler til at køre med ikke for at bremse

En anden Bugatti ejer klagede over at bilen var svær at starte i koldt
vejr og fik følgende ord med på vejen:
Når De har råd til en Bugatti har De også råd til en opvarmet garage!

Det var sgu' tider

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Armand

Dato : 17-01-02 04:13

Steen Gruby <oz9zi@gruby.dk> skrev i en

> [...]
> vejr og fik følgende ord med på vejen:
> Når De har råd til en Bugatti har De også råd til en opvarmet garage!

- - - der endegyldigt forsvandt med den gode Enzo's død

--
Armand.

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 17-01-02 18:44

> [...]

>Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net> skrev i en

>"Hvorfor montere store bremser på en bil der kun skal køre stærkt?"

En dannet Gentleman, som Grev Bugatti, har vel også læst Werner!!
(Werner Piedino-duro, som de kalder ham i Italien :)

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 17-01-02 18:55

On Thu, 17 Jan 2002 18:43:58 +0100, Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net>
wrote:

>(Werner Piedino-duro, som de kalder ham i Italien :)

Eller er det måske Werner Osso-duro?

Fra : Armand

Dato : 17-01-02 23:31

> Eller er det måske Werner Osso-duro?

Tjaeh, hvem ved?
Måske på: it.hobby.motociclismo?

--
Armand.

Fra : Hans Olsen

Dato : 15-01-02 18:24

Ja undskyld - det var en fejl
MVH
Hans Olsen
PS har prøvet på at slette den

Fra : Armand

Dato : 15-01-02 22:06

> Ja undskyld - det var en fejl
> MVH
> Hans Olsen
> PS har prøvet på at slette den

Hvad du sikkert også har :-/
Har man imidlertid allerede åbnet indlægget, vil det forblive på
hard-disk'en selv om at det slettes fra serveren - Og du har af
indlysende grunde selv haft det åbnet i.f.m. slette arbejdet!!

--
Armand.