Andet multimedie
bentjuul 3670
Ser den her godt ud?
Fra : Amir Karampour

Dato : 15-01-02 16:10

Denne her er lavet 100 % i Photoshop... lige med undtagelse af billedet af
den ældre herre...

http://www.meltedmoon.dk/who-cares/

Amir Karampour

Fra : Punishers Inc.

Dato : 15-01-02 16:26

"Amir Karampour" <meltedmoon@adslhome.dk> wrote in message
> Denne her er lavet 100 % i Photoshop... lige med undtagelse af billedet af
> den ældre herre...
>
> http://www.meltedmoon.dk/who-cares/

Det ser da godt ud. Lækre farver. Måske skulle du arbejde lidt med din drop
shadow (eg. få den til at se mere realistisk ud)...vinklen er forkert synes
jeg. I sektionen med manden ser det lidt uheldigt ud at du bare har smækket
en standard drop shadow på. Mal selv en eller rasterize effect laget og
distort det så vinklen fremhæver hvad-det-nu-er-for-en-ting-du-har-lavet ser
"stående" ud (træk den "ud" af "z-aksen" og fade den gradvist i bunden). Når
vi nu alligevel er ved skygger...hvorfor har du ikke givet den ældre mand
en??

Mvh
Rasmus

Fra : Hans Chr. M. Anderse~

Dato : 15-01-02 17:23

who cares?
det ser godt ud.
hilsen
hc

Fra : Punishers Inc.

Dato : 15-01-02 17:55

"Hans Chr. M. Andersen" <hcma@has.dk> wrote in message

> drop
> synes
> smækket
> ser
> Når

> who cares?
> det ser godt ud.
> hilsen
> hc

*DOH*! Jeg ved ikke hvordan du har det med kritik "hc", men jeg valgte at
give Amir K et par ord med på vejen om hvordan JEG synes han kan forbedre
denne flotte komposition (gøre den mere realistisk).

Ja, gu' ser det godt ud, men jeg går ikke ud fra Amir K ikke postede denne
tråd bare for at høre "ihhhh" og "ohhhh"! Et eller andet sted skal folk i
denne gruppe (eller i det mindste nogle af dem) forestille at have noget med
design og grafik at gøre til dagligt -altså "eksperterne"-, og man må derfor
gå ud fra at de kigger lidt anderledes på tingene end bare at komme til
konklusionen "det ser godt ud" (for nu at citere dig), hvilket jo er kritik
man ikke kan bruge til en skid. Selvfølgelig kan nogle ting ikke forbedres
meget mere, men dette må siges at være individuelt holdning fra menneske til
menneske.

Rasmus

Fra : Ole Hanelius

Dato : 15-01-02 16:41

"Amir Karampour" <meltedmoon@adslhome.dk> wrote in

> Denne her er lavet 100 % i Photoshop... lige med undtagelse af billedet
> [...]

Velkommen til gruppen: dk.edb.grafik.ris+ros :0)
-og jo det er da flot arbejde hvad med at smide
en tutorial ?

Med venlig hilsen
Ole Hanelius
www.hanelius.com

Fra : Punishers Inc.

Dato : 15-01-02 16:53

Sad lige og læste teksten...hahaha, det tager jeg sgu hatten af for! LOL!

Mvh
Rasmus