Cm fejl i win 2000
Fra : Lars Lauridsen

Dato : 15-01-02 15:11

Hej, mit CM 01/02 går ned hele tiden i mit nytstartede Liverpool spil.

Jeg får denne besked hver gang:

"CM0102 har lavet en fejl og bliver lukket ned af windows

Programmet skal genstartes

En fejllog oprettes"

Hvad f... skal jeg gøre, og hvor kan jeg se den fejllog?

PS. Det har altid virket i min engelske win 2000, dette er det første spil
jeg spiller efter at være gået over til DK:

Mit system:
Win 2000
256 MB Ram
900 MHz T-bird
Voodoo 3
60 GB Seagate barracuda HD.

Mvh.
Lars

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 15-01-02 15:49

Start ~ Programmer ~ Administration ~ logbog

Rab