Clock problem
Fra : Thomas Dyhr

Dato : 15-01-02 12:50

Selv min Mac OS 1.1.2 er sat til dk så viser Finder Menu stadig dato med
mdr/dag/år istedet for dag/mdr/år. Det er vist et kendt problem, men hvad
gør man ved det!?

Mvh. Thomas

Fra : Martin Petersen

Dato : 15-01-02 13:08

Thomas Dyhr <thomas_dyhr@mail.dk> wrote:

> Selv min Mac OS 1.1.2 er sat til dk så viser Finder Menu stadig dato med
> mdr/dag/år istedet for dag/mdr/år. Det er vist et kendt problem, men hvad
> gør man ved det!?

I system 9.1 er det: Kontrolpanelet "Dato og tid" - ind i
"datoformater".
v.h
Martin P

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 15-01-02 20:43

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> I system 9.1 er det: Kontrolpanelet "Dato og tid" - ind i
> "datoformater".

Det er vist en bug i OS X.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Kent Wormsdorf

Dato : 16-01-02 16:34

Hej alle Mac brugere

Tja... Hvis det var M$ der lavede Mac OS X, så var det en "feature" ikke en
bug..

Kent

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1f62jxu.sib9vs1k0c7clN%rfn@altavista.net...