dvd 80'er + 90'er
Fra : Mette Frederksen

Dato : 15-01-02 12:26

Hejsa!!!

sidste år spurgte jeg efter 80'er film... Hvilke der var gode!!!

hold da op... det viste sig jo at hele gruppen havde en lille 80'er inde i
hjertet... *S*

Nu har vi så fået DVD og vi nyder det! hver anden måned er det mig der
bestemmer hvilke film vi skal have på hylden!

og med min kærlighed til 80'er-film (sidst i 80'erne og først i 90'erne) så
vil jeg høre og i kender et godt sted på nettet hvor jeg kan se hvilke dvd
80'er film man kan få på markedet... *s* samt hvilke film jeg bare ikke må
gå glip af!

på forhånd tak!
Mette

--