Før Oscar
Fra : zman

Dato : 15-01-02 11:53

28th annual People's Choice Awards
Vinderne fra igår :
http://www.cnn.com/2002/SHOWBIZ/News/01/14/peoples.choice.ap/index.html

Golden Globe Awards
husk nu (hvis det er muligt) at se Golden Globe Awards 2002 på NBC
d.20,starter kl.8 p.m. (EST)...hvad jeg får til at være kl.02:00 dansk
tid d.21.Jan.
Nominees :
http://us.imdb.com/RTO/Globes/

Nicole Kidman vinder en Golden Globe for Moulin Rouge!

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 15-01-02 16:55

On Tue, 15 Jan 2002 11:52:43 +0100, zman <zman@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Nominees :
>http://us.imdb.com/RTO/Globes/
>
>Nicole Kidman vinder en Golden Globe for Moulin Rouge! :-

Det mest irriterende er at man som sædvanlig ikke set ret mange af de
film der er nomineret
Morten
bowman@stofanet.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 15-01-02 17:32

"zman" <zman@hotmail.com>
> Golden Globe Awards
> husk nu (hvis det er muligt) at se Golden Globe Awards 2002 på NBC
> d.20,starter kl.8 p.m. (EST)...hvad jeg får til at være kl.02:00 dansk
> tid d.21.Jan.

Hvordan ser man NBC fra Danmark? Jeg kan kun se CNBC,
og der ser det ikke ud til at blive sendt.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 15-01-02 17:50

"zman" <zman@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> husk nu (hvis det er muligt) at se Golden Globe Awards 2002 på NBC
> d.20,starter kl.8 p.m. (EST)...hvad jeg får til at være kl.02:00 dansk

Jeg må endnu engagn undre mig højlydt over at Legally Blond melder sig i
nogen som helst af kattegorierne. Det er så absolut en af de mindst
originale film jeg nogen sinde har set, og kan ikke se hvordan noget som
helst i den film kan gøre sig fortjent til nogen som helst for for
udmærkelse. Og blot det at være nomineret, er jo en form for udmærkelse, og
langt mere end den fortjener. Misforstå mig ikke, LB er ikke nødvendigvis en
"stinker" af en film, den er bare langt fra at være noget særligt. Den
højeste udmærkelse denne film burde få var titlen som årets Mest Uorginale
film.

Joakim