Piaggio NRG Tænding
Fra : Thomas Krogh

Dato : 15-01-02 11:46

Hej Alle!!

Jeg har store problemer med at starte min NRG'er når den er varm.. Den tænder
ikke. Kender nogle til dette problem, eller har "du" et ledningsnet-diagram, så
vil jeg blive super glad..
Jeg har forsøgt at spørge ved den lokale cykelhandler, men han har
tilsyneladende intet forstand på dette problem..

Hej Hej
Thomas

Fra : Henning Lund

Dato : 15-01-02 13:18

Thomas Krogh griflede følgende ned:

> [...]
>Jeg har forsøgt at spørge ved den lokale cykelhandler, men han har
>tilsyneladende intet forstand på dette problem..

Det er et problem mange NRGér har lidt under, er der stadig garanti på
dyret, så få skiftet tændingen som eller er ret dyr.

Ps jeg har selv forhandlet Piaggio og har skiftet et læs af de sataner
--
Mvh/best regards
Henning Lund

Fra : Thomas Krogh

Dato : 15-01-02 13:25

Tak for svaret!!

Men kan du også sige mig hvad der er galt, eller hvordan jeg kan måle tændingen
igennem..
Jeg kan forestille mig at det måske er ens på mange scooterer!!!

På forhånd Tak...

Thomas Krogh

Fra : Henning Lund

Dato : 15-01-02 14:55

Thomas Krogh griflede følgende ned:

>Tak for svaret!!
>
>Men kan du også sige mig hvad der er galt, eller hvordan jeg kan måle tændingen
>igennem..

Det kan du ikke, du skal vide hvad du skal måle og hvor, jeg kan
desværre ikke give dig data mm, da jeg ikke har papirene mere efter
jeg lukkede biksen.

--
Mvh/best regards
Henning Lund

Fra : Gert Vest

Dato : 19-01-02 10:43

Jeg har en kammerat, han skifter tænrør ca. for hver 2000 km. Det holder den
gående.

GV