Andet multimedie
bentjuul 3670
WBZ ??
Fra : Kim Larsen

Dato : 15-01-02 10:08

Hej i gruppen

Hvad skal man bruge af program for at åbne en wbz-fil ? Et billede kan
hentes her
http://images.webshots.com/scripts/PhotoDownload.fcgi?targetmode=&photos=179
39

Jeg har kigget på
http://webopedia.internet.com/quick_ref/fileextensions.html men har ikke
kunnet finde noget der, så er der en der kan hjælpe ?

Kim Larsen

Fra : Punishers Inc.

Dato : 15-01-02 11:29

"Kim Larsen" <klx@dr.dk> wrote in message
> Hej i gruppen
>
> Hvad skal man bruge af program for at åbne en wbz-fil ?

Well det er Webshot's egen extension. Nogle af deres billeder er copyright
frie, hvor andre (hence the extension) ikke er. Dog kan du bare via deres
software loade billedet som wallpaper og kopierer filen fra windows dir til
xxx.

Mvh
Rasmus

Fra : Niels Andersen

Dato : 15-01-02 11:36

"Kim Larsen" <klx@dr.dk> wrote in message
> Hvad skal man bruge af program for at åbne en wbz-fil ? Et billede kan
> [...]

Du skal bruge Webshots-programmet fra webshots.com.

Her:
http://www.dacha.freeuk.com/free/
Kan du downlaode programmet "Jack", som skulle være i stand til at hive et
jpg-billede ud af en wbz-fil. Du kan læse om programmet på siden.
Det er dog til RISC OS, så jeg tror ikke det hjælper dig så meget. Men måske
kan du finde et andet program, som kan det samme?

Jeg har kigget lidt i filen, og kan finde nogle jpeg-headere, men ikke
starten. Det er altså ikke blot et spørgsmål om at fjerne nogle bytes.

--
Mvh.

Niels Andersen