Busrejse til Amsterdam
Fra : Heidi

Dato : 15-01-02 09:06

Er der nogen der kender til rejseselskaber, der sælger busrejser
(uden ophold) til Amsterdam, fra et sted i Jylland?
Jeg er klar over at Benns rejser gør det, men vil gerne have nogle
alternativer, hvis der er nogle.

På forhånd tak.

--
Mvh. Heidi
http://www.hct.hjem.wanadoo.dk

Fra : Henry Vest

Dato : 23-01-02 22:54

Heidi wrote:

> [...]
> (uden ophold) til Amsterdam, fra et sted i Jylland?
> Jeg er klar over at Benns rejser gør det, men vil gerne have nogle

http://www.expresruten.dk

/Henry

Fra : Heidi

Dato : 24-01-02 10:21

"Henry Vest" <henry_vest@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:bebn2a.il8.ln@berlin.eu...

> http://www.expresruten.dk

Det er muligt det er mig der er blind, men jeg kan altså ikke finde
nogle ruter der kører til Holland? Tyskland, Belgien, England, Frankrig,
Luxembourg, ja, men ikke Holland...

--
Mvh. Heidi

Fra : Henry Vest

Dato : 24-01-02 13:44

Heidi wrote:

> Det er muligt det er mig der er blind, men jeg kan altså ikke finde
> nogle ruter der kører til Holland? Tyskland, Belgien, England, Frankrig,
> Luxembourg, ja, men ikke Holland...

Måske du lige skulle pudse brillerne én gang til? Gå fx ind under
"Bestiling", så er Amsterdam øverst på listen med destinationer. Gå du ind
under "Køreplaner" og vælger "Danmark-Paris" er Amsterdam også med på
listen.

En retur til Amsterdam koster 690 kr. hos Ekspresruten, Benns rejser gør
det vist lidt billigere.

/Henry

Fra : Heidi

Dato : 24-01-02 15:10

"Henry Vest" <henry_vest@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:3ivo2a.ao1.ln@berlin.eu...

> [...]
> listen.
>
> En retur til Amsterdam koster 690 kr. hos Ekspresruten, Benns rejser gør

Ja det har du da ret i - brillerne er hermed pudset
Men i øvrigt synes jeg den er lidt underligt bygget op - under Køreplan
kan man se ruterne Danmark - Paris i to kombinationer, men ingen
Danmark - London.
Hvis man downloader kataloget, så er Danmark - London med, men
der er til gengæld kun Danmark - Paris gennem Brussels, og
altså ikke via Amsterdam. Det var mest den jeg kiggede på, og det
var nok årsagen til forvirringen...
Men tak for hjælpen

--
Mvh. Heidi

Fra : Heidi

Dato : 24-01-02 10:21

Fra : Heidi

Dato : 24-01-02 10:21

Fra : Heidi

Dato : 24-01-02 10:21

Fra : Heidi

Dato : 24-01-02 10:38

"Heidi" <nyhedFJERNES@adslhome.dk> skrev i en meddelelse news:a2okb0$ovk$1@sunsite.dk...
> Det er muligt det er mig der er blind, men jeg kan altså ikke finde
> nogle ruter der kører til Holland? Tyskland, Belgien, England, Frankrig,
> Luxembourg, ja, men ikke Holland...

Beklager hvis denne medd. kommer mere end én gang - der gik
ged i OE, så jeg har forsøgt at slette de ekstra medd., men kan ikke
garantere at nogle af dem ikke ryger igennem

--
Mvh. Heidi