Outlook mails og kontaktpersoner
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 15-01-02 08:59

Hej.

Hele min computer gik ned, og jeg mistede derfor alle mine mails og
kontaktpersoner. Jeg har så installeret igen, men på en anden harddisk, da jeg
vil forsøge at redde så meget som muligt.

Nu kommer spørgsmålet så.
Hvordan kan jeg hente mine mails og kontaktpersoner fra den outlook som gik
ned, og føre den over i den nye outlook? Jeg kan se, at Outlook kan importere
fra alle andre programmer end outlook selv.

Jeg ville blive meget glad, hvis der er nogen som kan hjælpe mig, da jeg er
rimelig meget på herrens mark, hvis jeg ikke kan fremskaffe tingene igen. Jeg
ved godt, at backup er ordet, men det er jo forsent nu.

Håber på et hurtigt svar.

Med venlig hilsen og på forhånd tak

Thomas Jørgensen
Tjorgensen@mail.dk

Fra : Andersen

Dato : 15-01-02 10:39

Hej Thomas

Kan du komme ind i Outlook på den gamle HD.???

Hilsen Thomas Andersen

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 15-01-02 10:42

Nej. Det kan jeg desværre ikke. Jeg burde også nævne, at jeg kører med win2000.

Hilsen Thomas

Fra : Søren Blom

Dato : 15-01-02 23:36

"Thomas Jørgensen" <tjorgensen@mail.dk> skrev
> Nej. Det kan jeg desværre ikke. Jeg burde også nævne, at jeg kører med
win2000.

Du skal på en og anden måde have den fil der hedder Outlook2000.pst fra din
gamle harddisk. I den fil ligger hele dit adresse kartotek og alle mail.
Det er ikke nødvendigt at forsøge at komme ind i Outlook på den "defekte"
disk, du skal bare have PST filen ud og så have den erstattet med din PST
der blev dannet ved installation og opsætning af Outlook på din nye disk, så
er alt ved det gamle.

--
Søren Blom
soren@blom.dk