KONKLUSJON PÅ MLM.....
Fra : Frode Berg

Dato : 15-01-02 03:48

Konklusjon på MLM-selskapet er...

Trav er ulovlig for utenlandske firma å ha i DK... OK..det kan lett unngås

All annen spill er tillatt....................OK

Jeg er lei av å snakke for døve ører...sett fra mitt ståsted har jeg gitt
dere en unik mulighet. At dere om et års tid igjen blir spurt om å bli med
på dette av din beste venn, og at dere vil komme mye lenger ned i nettverket,
er ikke min skyld. For det vil helt garantert skje med flere av dere...

Dere er selvfølgelig uenige med meg om det og det er greit...

PS! De som forsatt er litt nysgjerrige om hva dette går ut på, kan selvfølgelig
maile til meg for å få tilsendt konseptskrivet i sin helhet.

Men jeg gidder ikke svare på alles argumenter lenger. Det bli bare
gjentagelser allikevel. Jeg gidder ikke lure noen, dere kan ta deres egne
beslutninger ved å lese konseptskrivet.

Diskusjon slutt...

Mvh Frode Berg

Fra : Peder Olsen