Bluetooth - hvilke modeller?
Fra : Morten

Dato : 14-01-02 22:00

Så vidt jeg kan se er det hos Nokia kun 6310 der har indbygget bluetooth -
er det virkeligt rigtigt og er det nogle der ved om de har flere i
støbeskeen?

Hvilke andre mobiltelefoner ( skal være gode = pris mindre vigtigt ) kan i
anbefale når der skal vaære bluetooth indbygget?

Fra : Peter Rongsted

Dato : 15-01-02 00:04

"Morten" <x@x.dk> wrote:

>Så vidt jeg kan se er det hos Nokia kun 6310 der har indbygget bluetooth -
>er det virkeligt rigtigt og er det nogle der ved om de har flere i
>støbeskeen?

Indtil nu har Nokia kun annonceret 6310 og 7650.

http://www.nokia.com/phones/6310/index.html
http://www.nokia.com/phones/7650/index.html

>Hvilke andre mobiltelefoner ( skal være gode = pris mindre vigtigt ) kan i
>anbefale når der skal vaære bluetooth indbygget?

Ericsson T39 og T68. Med T39 får du meget for pengene. T68 har desuden
farvedisplay. Eneste store minus er den langsomme T9 ordbog (i begge).
Men hvis du ikke sender mange SMS, er det jo til at leve med.

http://www.sonyericssonmobile.com/T39
http://www.sonyericssonmobile.com/T68

Jeg mener også Motorola har en, men den kender jeg ikke. Ellers har jeg
ikke set andre endnu.

Peter

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 15-01-02 09:06

On Mon, 14 Jan 2002 23:04:20 GMT, nulldev@rongsted.dk (Peter Rongsted)
wrote:

>Indtil nu har Nokia kun annonceret 6310 og 7650.

Det ser dog ud som om at 7650 ikke har trådløse voice-muligheder.

Fra : alwresuihalert

Dato : 15-01-02 13:59

snip
> [...]
>
> Hvilke andre mobiltelefoner ( skal være gode = pris mindre vigtigt ) kan i
> anbefale når der skal vaære bluetooth indbygget?

Der er ikke så meget at vælge i mellem. Men Ericsson T39 og T68 er fine
telefoner.