Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Specs på MX2 kort
Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-01-02 22:02

Jeg påtænker at investere i et billigt MX2 kort som erstatning af det
ATI Rage128pro der sidder i min Powermac G4.

Jeg har kigget på dette kort, Lenco MatrixII, men jeg vil lige høre om
nogen kender til kortet.
Kortet kan fås ret billigt hos nemdirect som yder 2 års garanti og 14
dages returet, men jeg kan ikke finde det hos lenco og nemdirect angiver
ikke andre specs end 32MB SDRAM og tv-out.

<http://www.nemdirect.dk/product.asp?sku=2013310>

Kortet skal helst ligne Nvidía's reference design mest muligt, og det
_skal_ enten være et MX2 400, MX2 m.128bit SDR eller MX2 m.64bit DDR -
Dvs MX2 64bit SDR og MX 200 duer ikke.
TV-out er jeg ligeglad med og jeg mener heller ikke at Apples nvidia
driver understøtter TV-out.

<icq:131382336>