Xtra spil til T68..
Fra : Siggy

Dato : 14-01-02 21:30

De seks spil, som man hidtil har kunnet finde i sin Ericsson T68 er Erix,
Game, Q, Ripple, Solitaire og Tetris. I sig selv rigtig gode spil, men det
var jo sjovt, hvis man kunne spille endnu flere spil på den smarte mobil....
Og sådan kan det også let gå. T68 indeholder nemlig tre ekstra spil, som
ligger godt gemt i mobilen.

Mobil guider dig vej til de skjulte spil:

Snake:
1: Start spillet Erix.
2: Når du ser startskærmen, tryk da 123
Snake behøver ingen yderligere præsentation.

Ekstra kortspil:
1: Start spillet Ripple
2: Når startbilledet kommer frem, tryk da 4456
Kortspillet fungerer på den måde, at man skal gætte om det næste kort er
højere eller lavere.

Flytte brikker:
1: Start spillet Q
2: Når startbilledet kommer frem, tryk da 3*5
Spillet går ud på at placere kvardraterne fra 1-15 i rigtig rækkefølge.

Hvis du gerne vil læse en lille hilsen fra udviklerne af T68, skal du starte
Tetris og trykke 397, når startbilledet kommer frem.

Mvh - Siggy..

Fra : Christian Flintrup

Dato : 17-01-02 22:15

Siggy <partymaker_dk@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Og sådan kan det også let gå. T68 indeholder nemlig tre ekstra spil, som

Det må jeg takke for!

Underligt at de ikke har lagt dem ind som 'normale' spil.

--
!! Se min signatur. Se min signatur. Se min signatur !!