Polini Dreambike til jer som ik nåede det ~
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 14-01-02 18:47

Jeg skrev en mail til den Danske klub for de små sataner.
Der er mulighed for at prøve det igen i aalborg den 27. Jan . Et eller andet
sted var der gået noget galt, for man betalte 100kr for tre omgange igår.
Men meningen var altså at man skulle betale 100kr og så skiftes til at kører
(3 om en cykel) selvfølgelig skulle alle have lov at prøve hvis der var
flere!
Så jeg skal derned igen. Det var alt for sjovt !

/Thomas

Fra : Martin Sørensen

Dato : 14-01-02 19:36

> [...]
andet
> sted var der gået noget galt, for man betalte 100kr for tre omgange igår.

Det var nu også voldsomt dyrt! - Så er de cykler da så rigeligt betalt.

> [...]
> flere!
> Så jeg skal derned igen. Det var alt for sjovt !

Hvor længe skulle de 3 personer så dele en cykel?

Ved du om man selv skal have tøj/hjelm med for at prøve?
Hvis de kan stille noget til rådighed, så er jeg da fristet til at prøve..

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 14-01-02 19:46

"Martin Sørensen" <mosREMOVE@laxity.dk> skrev i en meddelelse
> andet
>
> Det var nu også voldsomt dyrt! - Så er de cykler da så rigeligt betalt.

Ja det var dyrt. Men jeg løb da bare lalleglad ind og betalte 100 kr da de
sagde at det var muligt at prøve dem :)

> kører
>
> Hvor længe skulle de 3 personer så dele en cykel?

Jeg er ikke helt klar over hvordan de gør, men det skulle være muligt at
prøve mere end de 3 omgange. (evt. med heat for urotinerede som os ..Hehe )

> Ved du om man selv skal have tøj/hjelm med for at prøve?
> Hvis de kan stille noget til rådighed, så er jeg da fristet til at prøve..

Altså Hugo(moto-line) havde hjelme, knæbeskytter, handsker, beskytter til
overkrop(incl. albue) og rygskinne !
Men jeg vil nok tage min egen hjelm med næste gang, for det var noget
skrammel ! Desuden havde de kun tøj til
to personer ad gangen.
Du kan os læse lidt på www.lt-dk.dk .. Der er vist mulighed for at tilmælde
sig 3 timers tur for 300kr. Det er OK billigt.
Normalt plejer man at være to eller tre om en cykel til sådan noget. Det er
jo ikke så slemt så.
Har du hentet billederne på dk.binaer.motor? Det er mig med de grønne
knæbeskyttere og en mega KAV hjelm der sidder
halvt nede over øjnene på mig !

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 14-01-02 23:49

Thomas Buus Andersen <t-buus@get2net.dk> wrote in article
<rME08.154$hC6.7268@news.get2net.dk>...
> [...]
kører
> (3 om en cykel) selvfølgelig skulle alle have lov at prøve hvis der var

Jaeh, vi også lige forbi og konstatere at det kostede 100 kroner for et par
minutter. Så gik vi igen...

Havde ellers hevet læderdragten ud af skabet og det hele - den glædede sig
tydeligt til at blive luftet
Men lad os håbe at det er lidt mere rimelige priser d. 27, samt at teamet
kan holde sig nogenlunde fri for tømmermænd.

--
Mikkel

Fra : Martin Hansen

Dato : 15-01-02 16:02

som svar til jer der har læst omkring "prøv selv" i Ålborg go-kart hal
med høje priser. er her svar fra dansk polini klub`s representant i
denne nyhedsgruppe.
prøv selv er en mulighed for at prøve denne sport på to hjul uden
først at have investeret i dyrt udsyr, man får stillet udstyr til
rådighed i et antal omgange i en go-kart hal, det som der er gået galt
i ålborg er at i er gået hjem for tidligt det er sådan at klub kørene
træner i ca 10-15 min hvor efter prøverne har ca den samme tid, hvis
der er mange til prøv selv max ca. 10 personer er der lidt vendtetid
ind imellem. ventetiden kan man bruge til at snakke med de andre køre
som er etableret i kluben, hvis i har eventuelle spørgsmål er i meget
velkommende (vi bider ikke:))).
mvh M Hansen

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 15-01-02 18:10

"Martin Hansen" <martinhh@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ind imellem. ventetiden kan man bruge til at snakke med de andre køre
> som er etableret i kluben, hvis i har eventuelle spørgsmål er i meget

Så var hun da enormt dårlig til at informere os hende der sendte os ud på
banen
"tre omgange så kommer du ind igen" .. Vi gik en halv time før det var slut,
så jeg synes jeg
var der rimelig længe ! Jeg har skrevet en del med formanden , og der bliver
sagt at man normalt
er 3 pers. om en cykel og så har man den i en time. Og det er kun leje af
bane man betaler for.
Nå, men jeg tager derned igen på næste Søndag !

> mvh M Hansen

/Thomas