slankegruppe i Vejle
Fra : Sofie

Dato : 14-01-02 17:32

Hallo der ude -
jeg er en stor pige der vejer 120kg, jeg har for første gang i meget lang
tid meget lyst til at tabe mig - men jeg mangler nogen "at gøre" det sammen
med. - Jeg havde tænk mig at man kunne mødes - lave fedtfattig mad sammen ,
dyrke motion og ligende
er der nogen der er med på ideen ?

Kærligst Sofie

Fra : Linda Sørensen

Dato : 12-02-02 17:05

Hej Sofie

[.... lyst til at tabe mig - men jeg mangler nogen "at gøre" det
sammen med...man kunne mødes - lave fedtfattig mad sammen ,dyrke
motion og ligende]

Jeg har også engang været tyk, men begyndte så med min families hjælp
at omlægge mine kostvaner. Dette har hjulpet mig meget, og jeg er idag
tæt på at være tilfreds med min krop.
Jeg har altid været meget interesseret i mad (mest at lave og spise
den). Men kostomlægningen gjorde sig udslag i, at jeg også begyndte at
interessere mig for, hvordan maden er sat sammen, hvad man må indtage,
hvordan man skal motionere, livsglæde etc. Min interesse er nu blevet
så stor, at jeg i fremtiden gerne vil rådgive og vejlede personer i
dette. Jeg læser pt til økonoma og vil senere tage fag i diætik. Jeg
har derfor forudsætninger for at rådgive.

Jeg vil meget gerne arbejde sammen med dig og hjælpe dig til at forstå
teorien i kostomlægning, lave mad sammen, dyrke motion etc. Det kunne
være skønt at få en gruppe op at stå, så vi sammen kunne hjælpes og
jeg evt kunne rådgive flere på en gang. Det skal slåes fast, at jeg
stadig er studerende, men da jeg også har interesse for det i
fritiden, ved jeg en del mere, end de fleste. Vejledningen vil hjælpe
mig på vej - derfor vil det ikke komme til at koste noget.

Hvis du har interesse kan du kontakte mig på følgende adresse.
linda@gladogslank.dk

Mvh
Linda Sørensen
http://www.gladogslank.dk - din kommende guide til sundhed og livsglæde

Fra : Katjastrofen

Dato : 17-02-02 11:12

Det synes jeg er et flot tilbud :) - ærgrer mig over du ikke bor i Odense
*GG*

katja

Fra : Linda Sørensen

Dato : 12-02-02 17:27