Seriøsitet ønskes. (OT)
Fra : Bräuner

Dato : 14-01-02 16:04

Åh jeg mindes de gode gamle dage, hvor denne nyhedsgruppe bestod af seriøse
indlæg, med dertil hørende seriøse svar.
Dette lader til at være en svunden tid.
Derfor har jeg følgende bøn; Lad vær med at poste usaglige indlæg om firmaer
såsom Nitroclicks, som vi vist alle er enige om er en omgang svindel, og
Multi level marketing hører vist heller ikke hjemme i denne gruppe, snarere
i gruppe svindel&humbug.alt.dk (nej en sådan findes ikke..)
Er det for meget at be om ?

Mvh.
Bräuner

Fra : Frode Berg

Dato : 14-01-02 21:38

"Bräuner" <jesperbrauner@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
> Multi level marketing hører vist heller ikke hjemme i denne gruppe, snarere
> i gruppe svindel&humbug.alt.dk (nej en sådan findes ikke..)

Hei, Jesper!!

Jeg synes du ikke burde uttale deg om ting du ikke har peiling på.
Du kan jo søke opp konseptet MLM og se hva du finner om det. Selv om
det finnes useriøse firmaer, så behøver ikke det bety at du bør slå handen
av alle.
MLM er helt klart en god pengeinvestering, når du forstår det at det kreves
litt arbeid her også. Jobber du godt og seriøst med MLM, kan det fort bli den
beste investering du noen gang har gjort.
Om du så er direktør i et knakende godt firma, har du ikke sjanse i havet å
tjene like godt som du kan tjene i et godt MLM-selskap.

Jeg sender deg en link om MLM som har blitt publisert av et øko.tidsskrift
kalt "Dine penger"

http://www.skybiz.no/index_files/mlmartikler.htm

Her kan du lese om MLM-selskaper. Hva som er bra og hva som er dårlig, slik
at du har litt mer kjøtt på benet for du hogger løs.

Mvh Frode Berg

Du skulle kanskje ha lansert dette skrivet under uviten.sta.alt.dk!!!!!

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 15-01-02 10:18

"Frode Berg" <frodekberg@c2i.net> wrote in message

> Jeg sender deg en link om MLM som har blitt publisert av et øko.tidsskrift
> kalt "Dine penger"
.....etc...etc...

Se det var jo en udemærket og seriøs respons...

> Du skulle kanskje ha lansert dette skrivet under uviten.sta.alt.dk!!!!!

Men deværre - alt er forgæves når man dernæst viser sin sande natur og håner
dem som man gerne vil overbevise

Fra : Frode Berg

Dato : 15-01-02 17:01

"Frithiof Andreas Jensen" <frithiof.jensen@ted.ericsson.dk> wrote in message

> [...]
>
> Se det var jo en udemærket og seriøs respons...

> Men deværre - alt er forgæves når man dernæst viser sin sande natur og håner

Sant nok, jeg skulle ikke skrevet det, men jeg har fått nok av useriøse som
leker seriøse. Så jeg må innrømme at jeg ble litt provosert, sorry for det
herr Frithiof. Men etter en nå lang diskusjon, hvor jeg hele tiden har måtte
forsvare meg mot mislykka MLM`ere gikk min fustrasjon utover deg.

Beklager...

Mvh Frode Berg