Rollespil
Fra : Thor

Dato : 14-01-02 14:22

ER der ikke nogle der har nogle billeder af nogle der sidder og spiller
rollespil (skal bruge dem til et projekt),

Kan sendes til thor1986@post.cybercity.dk

PS: DEt er ikke live rollespil

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 14-01-02 17:33

"Thor" <thor1986@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> ER der ikke nogle der har nogle billeder af nogle der sidder og spiller
> rollespil (skal bruge dem til et projekt),

Hej Thor

Jeg har ikke nogen billeder, men hvor svært kan det være at skabe nogen?

1) Køb et engangskamera til 39,95, adskillige ½ liters Cola, nogle poser chips
og slik.
2) Kald på 5-6 af dine venner.
3) Sæt jer rundt om et bord.
4) Fordel Cola, slik og chips på bordet. Garner evt. med nogle terninger, med
mindre I spiller regelløst.
5) Tag billeder
6) Få billederne fremkaldt
7) Bingo!

Lars
--
Lars Wagner Hansen, Jagtvej 11, 4180 Sorø
l-hansen@post4.tele.dk http://home4.inet.tele.dk/l-hansen

Fra : Thor

Dato : 15-01-02 12:52

Svært nå det skal afleveres imorgen

Fra : damn

Dato : 15-01-02 23:39

Thats the spirit!!

God hvor det dog bringer mindre frem fra gymnasie tiden

Fra : Thomas Jensen

Dato : 20-01-02 16:05

On Tue, 15 Jan 2002 12:52:16 +0100, "Thor"
<thor1986@post.cybercity.dk> wrote:

>Svært nå det skal afleveres imorgen

Så er du jo også lige lovlig sent ude..

/Thomas

--
Thomas Jensen

"Any technology distinguishable from magic is not sufficiently advanced."

Fra : Rasmus Keil

Dato : 15-01-02 13:45

Her er 2 billeder jeg lige fandt vha hurtig søgning på www.google.com

http://66.34.111.89/Eric/gencon/demo.jpg
http://www.taylor.org/~argus/all/burn/01/sf/d&d_table.JPG

Håber de hjælper

Rasmus

Fra : Thor

Dato : 15-01-02 14:22

TAk for det har selv søgt inde på google men har ikke fundet noget

Fra : Morten Juul

Dato : 15-01-02 14:52

Vi har vist et enkelt på
http://orkon.dk/arkivvis.php?aar=1997&id=1

Det er ikke videre godt, men det er der da

- Morten

Fra : Mayor_Tom

Dato : 17-01-02 12:55

http://www.troa.dk/pictures/picture_viewer.asp?serie=Aktiv_Sommer_2001

Her skulle der også gerne lige nogle stykker, taget i foreningen TRoA....
dem tror jeg sku goddt du må bruge....

/Morten Nørgaard, TRoA

Fra : Thor

Dato : 17-01-02 13:53

Tak for svarende. men til mayor_tom, jeg afleveret den igår (16-1-2002) men
tak for det
'
M;Vh THor