Skærme
Fijala 3554
Skifte mellem 2 computere på 1 skærm?
Fra : ipkiss_

Dato : 14-01-02 14:09

Hvor kan man købe sådan en dims? Jeg fandt engang en forretning på nettet,
som havde det, men kan ikke huske linket.

På forhånd tak
Lars

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 16-01-02 17:09

"ipkiss_" <spam@Zwebhiker.dk> wrote in message
> Hvor kan man købe sådan en dims? Jeg fandt engang en forretning på nettet,
> som havde det, men kan ikke huske linket.

Amager Electronic (www.amel.dk) har denne under Div. PC tilb.:

760-114
PC Switch 2xVGA/Mus/Key (ps2) 99.00 Lager

Så den i deres katalog, kan bruges til at skifte 2 computere til at bruge
samme mus, tastatur og skærm. Ret smart. Hvis man er hurtig kan man spille
CS - kombineret med et skakur! Bare en strøtanke.

Jacob

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 16-01-02 17:20

Hejsa,

Er du sikker på at det kun er skærmen du vil switche? Hvad med mus og
keyboard?

/Kasper