iCab og Avalonia-Net
Fra : John Lauritzen

Dato : 14-01-02 13:09

Jeg kom tilfældigt ind på Avalonia-Net, som reklamerer med at de er et
Mac-baseret webhotel. Da iCab ikke kunne læse deres sider, troede jeg at
jeg kunne gøre en god gerning ved at gøre dem opmærksom på dette. iCab er
da et typisk Mac-program, selv om vi måske ikke er mange brugere i forhold
til de to store?

De tager det ikke så tungt:

Venlig hilsen John

_____________________

Kære John Lauritzen

Tak for din mail. Du skriver:
"Et Macbaseret webhotel, hvis hjemmeside ikke fungerer med iCab?"

Det er sikkert rigtigt, at den ikke fungerer med iCab, men vi kan så
meget andet.

I vores over 12 år lange "Mac-liv" er du den første, vi er stødt på,
som bruger iCab.

Vi kører meget detaljerede statistikker for alle vores kunders
websites og deri kan man også se, hvilke browsere der anvendes.
Heller ikke deri, er vi stødt på iCab og det selvom vores største
kundegruppe er den grafiske branche, som primært bruger Mac.

Så vidt vi ved er det færre end få, der bruger iCab.

Mvh.
--
Avalonia-Net
Ebbe Heintze

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 14-01-02 22:37

I artiklen <fc.0073fb6b03c681910073fb6b03c68191.3c68379@net.dialog.dk> ,
"John Lauritzen" <John_Lauritzen@net.dialog.dk> skrev:

> [...]
> da et typisk Mac-program, selv om vi måske ikke er mange brugere i forhold

Det virker fint med iCab for mig. Man skal bare bladre et par skærmfulde ned
for at se informationen.