Re. Intim barbering for mænd
Fra : shavedcpl

Dato : 14-01-02 13:25

Min kone og jeg er altid glatbarberede. Jeg er barberet over det hele, altså
over pikken. Vi bruger en skraber og med lidt barberskum får vi altid et
godt resultat. Bagefter kommer vi lidt brintoverilte på for at undgå røde
knopper. Shaving gel er også godt.
Man bliver også mere sensitiv når man er glatbarberet. Da vi altid er
glatbarberede får man heller ikke hår i suppen, desuden er det også mere
appetitligt uden en masse hår.
Om sommeren på stranden ser man også flere som nu er barberet, men dog
stadig flest kvinder.