El- gulvvarme
Fra : FP

Dato : 14-01-02 12:21

Hej gruppe

Jeg skal lægge gulvvarme i mit badeværelse på cs. 4 m2. I silvan har de et
sæt af mærket Deviheat 200w til 800kr. Har I nogle erfaringer med dette
eller andre anbefalinger - hører jeg gerne om det.

Mvh

Flemmin P

Fra : René Jørgensen

Dato : 14-01-02 21:53

"FP" <cfs6688@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sæt af mærket Deviheat 200w til 800kr. Har I nogle erfaringer med dette
> eller andre anbefalinger - hører jeg gerne om det.

Ja. Husk at købe en termostat med.

Hilsen

René

Fra : Michael Andersen

Dato : 15-01-02 20:56

FP <cfs6688@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a1ufjg$1e61$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> sæt af mærket Deviheat 200w til 800kr. Har I nogle erfaringer med dette
> eller andre anbefalinger - hører jeg gerne om det.

DE-VI er et af de bedre fabrikater gulvvarme, Hvis du har problemer er deres
teknikere altid klar med svar.
Måske du skulle kigge ind omkring www.devi.dk
Der kan du se installationsvejledningerne FØR du køber. De er proppede med
tips og tricks.

mvh
Michael