Hvor kan man se de bærbare i Kbh.?
Fra : Ben Knudsen

Dato : 14-01-02 12:11

Jeg skal på indkøbstur med en god veninde, som skal have en bærbar
computer. Vi skal både se på iBooks og pc-laptops...
Da Look & Feel samt pris er de helt vigtige faktorer her, skal vi helst
kunne prøve maskinerne og gramse på dem. Gode råd til hvor vi kan prøve
flest mulge forskellige typer bærbare?

Mvh Ben

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 14-01-02 12:56

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
> Da Look & Feel samt pris er de helt vigtige faktorer her, skal vi helst
> kunne prøve maskinerne og gramse på dem. Gode råd til hvor vi kan prøve

Prøv Office line på Åboulevarden. De har netop nu online-udsalg med
iBooks fra 10.000 kr. og opefter (inkl. moms).

<http://www.officeline.dk>

--
mojn, Jesper

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 14-01-02 13:05

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> <http://www.officeline.dk>

De har f.eks. en iBook G3/600/128MB/15GB/DVD til 15.000 kr. inkl. moms.
Jeg ved ikke hvor god prisen er, men jeg kan i hvert fald anbefale den
maskine - den slår enhver pc-laptop!

;)

--
mojn, Jesper

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 14-01-02 14:12

jmfink@mac.com (Jesper Møller-Fink) writes:

> Prøv Office line på Åboulevarden. De har netop nu online-udsalg med
> iBooks fra 10.000 kr. og opefter (inkl. moms).

Sjure.. men manden efterlyste et sted hvor man kan prøve både det ene
og det andet og sammenligne IRL.

-j

--
"Er der mon lys hos Josbarnet?"

Fra : tom dissing

Dato : 14-01-02 12:58

Lettest er Officeline på Åboulevarden i KBH.. De har kun Mac !
I forhold til både mac og pc i samme butik .. Ingen ideer
Tom

On 14/01/02 12:10, in article
fc.0073fb6b03c66e8c0073fb6b03c66e8c.3c66f23@net.dialog.dk, "Ben Knudsen"

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 14-01-02 13:11

"Ben Knudsen" <ben@net.dialog.dk> writes:

> [...]
> samt pris er de helt vigtige faktorer her, skal vi helst kunne prøve
> maskinerne og gramse på dem. Gode råd til hvor vi kan prøve flest

Uden i øvrigt at anbefale stedet, bemærkede jeg forleden at "Fona
2000" på Støget har iBook, TiBook, såvel som en stribe Wærbare PC'ere
stående til frit skue & gramsen. Fredgaard ved Nørreprot er også en
mulighed, men her skal man bede manden lukke maskinerne ud af skabet
for rigtigt at røre.

-j

--
"Er der mon lys hos Josbarnet?"

Fra : Ben Knudsen

Dato : 14-01-02 14:25

Mange tak for forslagene. Vi drøner sgu i Fona og så kan vi jo altid
handle et andet sted, når det rigtig produkt er fundet

Mvh Ben

til gengæld får i: http://www.langocha.com/shockwave/Weeee.swf

Fra : *nico*

Dato : 14-01-02 15:37

Computer City i Glostrup på Roskildevejen
har en rimeligt udvalg i begge dele.
Og mon ikke butikken ved Nordhavn har det samme !

mvh
nicolai