Malerarbejde
Fra : Jacob

Dato : 14-01-02 11:29

Hej NG

Jeg skal ha' lakeret min mc fra a-z(Kawa GTR 1000). Nu er sådan, at
der sidder to Kawasaki emplemer på tanken (en på hver side) og et på
bagstykket lige over baglygten. De skal jo fjernes før malerarbejdet
påbegyndes samt monteres igen til sidst. Da jeg ikke kan se nogle
skruer går jeg ud fra, at de er pålimet.

Hvordan fjernes de på den mest skånsomme måde?? Og hvordan monteres de
igen (hvilken lim skal man bruge)??

Mvh Jacob

Fra : Søren L Hansen

Dato : 14-01-02 12:07

Jacob <jpglln10@worldonline.dk> wrote in article
<d44c2724.0201140229.3a5054bd@posting.google.com>...
> Hvordan fjernes de på den mest skånsomme måde?? Og hvordan monteres de
> igen (hvilken lim skal man bruge)??

De er nok sat på med noget dobbeltkæbende noget.
Prøv at "save" dem fri med et stykke sort sytråd af god kvalitet, og fjern
limen med sprit el.l anden oplsøningsmiddel.
--
Søren
s@motortosse.dk

Fra : Morten Dahl

Dato : 14-01-02 13:11

"Jacob" <jpglln10@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> påbegyndes samt monteres igen til sidst. Da jeg ikke kan se nogle
> skruer går jeg ud fra, at de er pålimet.

En håtørrer eller en varmekanon er den bedste måde at fjerne dem på..

> Hvordan fjernes de på den mest skånsomme måde?? Og hvordan monteres de
> igen (hvilken lim skal man bruge)??

Tjae der er jeg blank, men jeg har sådan noget 3M dobbeltklæber der er
uhyggelig effiktivt, du ka jo maile mig direkte. morten@mekasign.dk

så ka jeg jo lige sende dig et stykke..

-
Morten Dahl