Hvordan finder jeg dette dokument på engel~
Fra : Arne Keller

Dato : 14-01-02 09:27

Jeg har søgt og ledt, men kommer ingen vegne.

Jeg forsøger at finde en engelsk oversættelse af dette dokument:

http://147.29.40.91/_SHOWF_A746034465/1249&B20000101205REGL&0002&000001

Jeg har fundet et EU direktiv med henvisning til dokumentet og jeg har
fået at vide at det findes på engelsk.

Kan en af jer som bruger retsinfo mere end jeg hjælpe mig ?

På forhånd tak

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.

Fra : Erik G Christensen

Dato : 14-01-02 17:47

Arne Keller wrote:

> Jeg forsøger at finde en engelsk oversættelse af dette dokument:
>
> http://147.29.40.91/_SHOWF_A746034465/1249&B20000101205REGL&0002&000001

Retsinfo lukker dine referancer, men da du har skrevet hvad det er,
kan jeg se at det er om import af emner indeholdene bly.

> Jeg har fundet et EU direktiv med henvisning til dokumentet og jeg har
> fået at vide at det findes på engelsk.

Det findes ikke på retsinfo, men muligvis på miljøministeriets
hjemmeside. Og det er næppe sansynligt, da det er en bekendtgørelse,
der kun gælder i danmark, men er udformet i henhold til dette EU-
direktiv : 89/677/EØF (EF-tidende L 398 s. 19).

Direktivet er fra 1989, og der er en bekendtgørelse yderligere fra
1997, der udfylder direktivet.

Det er muligt, at dette rammer helt ved siden af spørgsmålet, men så
er du velkommen til at spørge igen.

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Arne Keller

Dato : 14-01-02 21:12

On Mon, 14 Jan 2002 17:47:06 +0100, Erik G Christensen
<egc@post1.tele.dk> wrote:

> [...]
>1997, der udfylder direktivet.
>
>Det er muligt, at dette rammer helt ved siden af spørgsmålet, men så

Nej, du rammer ikke ved siden af, jeg er nok tvunget til at ringet til
Miljøstyrelsen for at få det på engelsk. Det er dem der har sagt at
det findes på nettet.
Men jeg trode at jeg havde overset noget, det har jeg så måske ikke

Men tak for hjælpen så langt.