TPrinterSetupDialog
Fra : PL

Dato : 14-01-02 06:55

Hej NG

TPrinterSetupDialog gi'r for mig alt for mange oplysninger. Jeg er ikke
interesseret i 'Stående'/'Liggende' eller hvilket papir printeren bruger.

Jeg mener, der er en kortere dialogbox til printer, hvad hedder den ???
--

Vær hilset
PL

Fra : Thomas Munk

Dato : 14-01-02 12:07

"PL" <jessie-peter@get2net.dk> wrote in message
> TPrinterSetupDialog gi'r for mig alt for mange oplysninger. Jeg er ikke
> interesseret i 'Stående'/'Liggende' eller hvilket papir printeren bruger.
> Jeg mener, der er en kortere dialogbox til printer, hvad hedder den ???

Hvad er det du gerne vil se i denne kortere dialogbox?

Vil du *kun* vælge hvilken printer der skal udskrives på og ikke give adgang
til setup? I så fald kan du jo selv lave noget via TPrinter.Printers og
TPritner.PrinterIndex.

--
Thomas Munk
-- http://mmmunk.dk --

Fra : PL

Dato : 14-01-02 23:21

Hej Thomas

Det der har min interesse er, at kunne vælge printer og egenskaber og
samtidig få printerindex retur.

Jeg synes bare, jeg har set en kort form for printerdialog i forskellige
software.

Findes det ikke som standard, så kan det være, at du kan lede mine tanker
den rigtige retning, så jeg kan at lave en kort printerdialog eller henvise
til et sted.

Vær hilset
PL