Palit Daytona Geforce2 MX400 fryser??
Fra : Dan Nielsen

Dato : 14-01-02 01:46

Hejsa!

Jeg har lige samsat en maskine med overståne Grafikkort og ECS K7S5A
bundkort med en Athlon1700+ cpu!

Men den har det med at fryse billedet, der sker gerne nå man har spillet
(U.T.) i ca.10min!
Men den kan også finde på at gøre det uden man har spillet! Det er lige som
at der er noget der bliver for vamt! Men jeg har mærket på Gpu'en den er er
ikke extra varm og heller ikke Cpu'en!

Nogen der kender til dette? eller har hørt noget om Palit grafikkort!??

P.F.H.

Mvh
Dan

Fra : Jan Jensen

Dato : 14-01-02 09:27

Hej,

> [...]
som
> at der er noget der bliver for vamt! Men jeg har mærket på Gpu'en den er

-Har du opdateret til nyeste Nvidia driver?
-Deler Grafikkortet IRQ adresse med andre kort?
(Hvis ja, så flyt de øvrige kort)

Det kan også skyldes andet end grafikkortet:
-Prøv først med andre RAM

Alt andet lige, kan grafikkortet være defekt.
Prøv at låne et andet Nvidia kort, for at se om det hjælper.

God arbejdslyst....

Venlig hilsen Jan Jensen

Fra : Dan Nielsen

Dato : 14-01-02 12:13

Nej jeg har ikke ville opdater til de nye Nvidia driver 23,11 da jeg har
hørt de ikke var helt så stabile som ældre version.

Og ja kortet deler IRQ med mit lydkort og et Controler kort og måske flere?
Men den siger der ingen konflikter er!?
Jeg har også svært ved at flytte nogen kort da jeg har fyldt helt op, men er
der ikke noget med det er ok at der køre fler kort på en IRQ??

Jeg køre Win XP, men problemet var også i Win 98!

Dan