Leonardo værksteds manual
Fra : Thomas

Dato : 14-01-02 01:22

Er der nogle der ved om man kan få fat i en værksteds manual til en Aprilia
Leonardo 125'er. Har prøvet at lede efter sådan på nettet uden held.

Mvh. Thomas

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 14-01-02 09:41

"Thomas"
> Er der nogle der ved om man kan få fat i en værksteds manual til en
Aprilia
> Leonardo 125'er. Har prøvet at lede efter sådan på nettet uden held.

Aprilia forhandlerne ønsker (af gode grunde ?) ikke at sælge dem. Jeg har
dog fået fingre i en dårlig fotokopi af både motor manualen og den til
resten af scooteren, så hvis det er et specifikt problem du står med kan jeg
måske godt hjælpe ?

Min kopi indbundet med spiralryg så den er ikke nem lige at køre igennem en
kopimaskine ... Men hvis "en" skulle have lyst til at scanne den ofrer jeg
gerne indbindingen.

Men hvis du bare skal bruge nogle eksplotionstegninger så har jeg dem til en
2000 leonardo liggende.

--
/Anders Majland Valby, Denmark
/Aprila Leonardo 150 98', 37Mm, Crash&Gaffa style