diablo 2 bnet og cybercity høje pings
Fra : danni plougmann

Dato : 14-01-02 00:26

er der flere der har haft problemmer med meget høje pings på battlenet. det
gælder vist kun cybercity, pingtiderne kommer sjældent under 500. normalt
på min isdn linie har jeg pingtider på omkring 70 - 100.

jeg har spurgt folk på battlenet chatten og alle med cybercity har
problemmer. uanset om de har isdn eller 2 mbit adsl.
jeg har prøvet med CS og RTWC ingen problemmer heller ikke ved download af
filer fra ftp eller http

er det CC der klummer i det et sted for det er lidt irreterende, det har nok
stået på i 6 -7 dage nu.

Mvh danni plougmann

Fra : Gizmoduck

Dato : 14-01-02 03:47

On Mon, 14 Jan 2002 00:25:32 +0100, "danni plougmann"
<danni.plougmann@cool.dk> wrote:

> [...]
>filer fra ftp eller http
>
>er det CC der klummer i det et sted for det er lidt irreterende, det har nok

jeg har tiscali adsl, og har også problemer...det er vidst bare
generelle server problemer fra telia's sider(de driver b.net europe)
mange af de andre medlemmer af min guild (fra udlandet) har også haft
problemer på det sidste.

--

Gizmoduck

Member of The Amazon Basin
visit us at www.theamazonbasin.com

Fra : Highlander

Dato : 14-01-02 13:22

"danni plougmann" <danni.plougmann@cool.dk> wrote in message
> [...]
> filer fra ftp eller http
>
> er det CC der klummer i det et sted for det er lidt irreterende, det har

jeg har Isdn TDC og har de sidste par dage oplevet lidt højerer ping end
normalt på B.net..
men slet ikke inærheden af 500 nærmere omkring 200 -300, ligger ellers
normalt på 100 - 120.

Jeg tror de lidt dårliger ping kan skyldes at der er flere på B.net end
sædvanligt ( julegaver ... måske ) ...
Hvis du prøver at spille efter klokken 2300 så er alt normalt - synes jeg -

Highlander

Fra : Devast8or

Dato : 14-01-02 13:49

Jeg har lige læst om samme problem på http://www.dailyrush.dk der er
tilsyneladende (ihvertfald ifølge en CC medarbejder) et problem et sted
mellem CC og B.Not serveren i Sverige. Jeg har WOL (256/256 DSL) og har
ingen problemer. Ihvertfald ikke i den målestok du beskriver. Min ping er
vel steget fra 80-100 til 100-120, men da det startede lige omkring Jul, går
jeg ud fra at det har noget ferie og julegaver at gøre. Men det kan jo være
at jeg bliver klogere

Devast8or

--
Spamfilter activated