PARIS-DAKAR
Fra : Jakob Danielsen

Dato : 14-01-02 00:11

Tjaee, det var vel næppe nogen overraskelse, at et så uovertruffent MC-mærke
som KTM skulle gå hen og vinde Paris-Dakar..................

Jakob

Fra : Mads Lund

Dato : 14-01-02 09:01

> Tjaee, det var vel næppe nogen overraskelse, at et så uovertruffent
MC-mærke
> som KTM skulle gå hen og vinde Paris-Dakar..................

Næh, ikke når man tager deres budget med i betragtningen. Køb de bedste 5
kører og giv dem totalt mekanisk bistand, så burde der være en chance.
Forøvrigt nogle rigtig barske offrødder de drenge og piger der deltager. Jeg
ved hvor varmt og smadret jeg bliver at 10 min offroad her midt om vinteren,
og en opskalering af den følelse til 30° varme sand og 14dage i mere eller
mindre døgndrift det kan slet ikke lade sig gøre.

Mads Lund
KTM

Fra : Jakob Danielsen

Dato : 14-01-02 10:57

30° varme sand og 14dage i mere eller
mindre døgndrift det kan slet ikke lade sig gøre....

Ja, og ta` nu ham der lå samlet nr. 2 torsdag og totalt kollapsede efter at
ha` kørt fast i en sten-fyldt "gryde" på 1km x 1km i 15 min, puha han så nu
heller ikke alt for heldig ud efter det- og måtte da også udgå...........

Jakob

Fra : Søren L Hansen

Dato : 14-01-02 12:15

Jakob Danielsen <jakob.danielsen@get2net.dk> wrote in article
<a1ua2d$171c$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
nu
> heller ikke alt for heldig ud efter det- og måtte da også udgå...........

Han fik et gedigent angstanfald, stygt nok. Det må også virke underligt at
kæmpe rundt i en sandlabyrint, og med en helikopter snurrende om ørene!
Han var dog frisk igen lørdag, og talte med faderen til nordmanden
PålAnders (65) ved målstregen.
Pål Anders blev nr. 9, bedste amatør, bedste nybegynder. Ellers flot for en
der ikke har kørt ørkenræse før...

Og Lundmark kører igen næste år, han vil endog satse helt, og deltage i
alle årets ørkenræs. Der er noget at glæde sig til!!!

--
Søren
s@motortosse.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 14-01-02 20:13

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> skrev i en meddelelse
> MC-mærke
>
> Næh, ikke når man tager deres budget med i betragtningen. Køb de bedste 5
> kører og giv dem totalt mekanisk bistand, så burde der være en chance.

Ja ja, det er jo precis samme metode (og budget) som Yamaha, BMW, Honda osv.
altid har brugt, i år er der bare kun ET rigtigt fabrikshold med.

Men kig så på resten af feltet, som betaler hele gildet selv: De kører
godtnok meget på KTM. Det skulle vel aldrig være fordi KTM 660'en faktisk er
den bedste racer? Nå, der er nu også mange andre mærker med blandt
amatørerne, bare længere nede i stillingen.

Rittig

Fra : Morten Juel

Dato : 14-01-02 18:58

KTM skulle gå hen og vinde Paris-Dakar..................
[snip]
hehe det hedder ikke Paris-Dakar.. det hedder bare Dakar...
og hvis du ende lige skal ha en fra-til tittel så er det Arras - Dakar !

Morten
Golf II GTI
XS400Seca

**som har www+mail plads til salg, kan også bruges med eget domainenavn**

Fra : Søren L Hansen

Dato : 14-01-02 19:08

"Morten Juel" <MP@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hehe det hedder ikke Paris-Dakar.. det hedder bare Dakar...
> og hvis du ende lige skal ha en fra-til tittel så er det Arras - Dakar !

Hvis der absolut skal spilles korrekser så hedder det altså TOTAL-Dakar og i
år TOTAL Arras-Madrid-Dakar 2002

S.

Fra : Morten Juel

Dato : 15-01-02 12:10