SMS besked fra program ?
Fra : Marius Thomsen

Dato : 13-01-02 22:50

Hej
Er der nogle, der kan hjælpe mig med, hvordan jeg får et program til at
sende en sms-besked til en mobilos?

Med venlig hilsen

Marius Thomsen

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 14-01-02 14:37

hejsa der......

der er mange maader at gøre det paa.....men den nemmeste er at sende den
som en email.....
jeg har har brugt 'xxxxxxxx@sms.tdm.dk' til at afsende den paa.
du skal dog være opmærksom paa at der i perioder kan gaa ret lang tid inden
de naar frem...
der har ogsaa været meget snak om at det skal til at koste penge....men det
er stadig gratis......

/finn

Fra : Marius Thomsen

Dato : 14-01-02 18:59

Hej Igen
Det med emailen er jeg bange for tager for lang tid. Det skulle gerne blive
til en tyverialarm med logitech webcamera som bevægelsessensor. På den måder
vil der ikke skulle trækkes kabler rund, og man kunne tage et billede af
ugernings-mk'en! Billedet skulle så sendes som email i tilfælde af at pc'en
bliver stjålet....