Office X/entourage
Fra : Glenn Pedersen

Dato : 13-01-02 22:57

Jeg har en "mindre" problem. Jeg har ikke nogen mulighed for at hente
post med ovenstående !!
Den starter med at komme med en fejl og hvis jeg manuelt vil hente post,
quitter programet.

Bruger samme progarm i OS 9 og der er ingen problemer

Desuden, kan jeg ikke bruge software update, den melder om fejl, sidste
opdaterinng er fra 5/1-02.

iMac 600 SE DV, OS X 10.1.2 256Mb Ram

Fra : Michael Horn

Dato : 13-01-02 23:16

> [...]
>
> Bruger samme progarm i OS 9 og der er ingen problemer
>
> Desuden, kan jeg ikke bruge software update, den melder om fejl, sidste

Hej Gå ned i HD/user/dit navn/libery/preference

Fjern Entourage preferencer
Start Entourage igen.

Mvh
Michael

Fra : Glenn Pedersen

Dato : 13-01-02 23:39

Michael Horn <michaelhorn@mac.com> wrote:

> Hej Gå ned i HD/user/dit navn/libery/preference

> Fjern Entourage preferencer
> Start Entourage igen.

og det gjode jeg så, ingen forandring, nu vil det ikke engang åbne !!

glenn

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 13-01-02 23:30

Glenn Pedersen <maxi@homemail.com> wrote:

> Jeg har en "mindre" problem. Jeg har ikke nogen mulighed for at hente
> post med ovenstående !!
> Den starter med at komme med en fejl og hvis jeg manuelt vil hente post,
> quitter programet.

Det er rent skud i tågen det her, men prøv at slette
"com.microsoft.Entourage.plist" i ~/Library/Preferences. Der ligger også
en Microsoft-mappe, som du kan prøve at slette. Start med at flytte dem
til en anden mappe, for hvis det alligevel ikke virker, så kan du flytte
dem tilbage. Det kunne jo være, at de indeholdt indstillinger du ville
beholde.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Zorilla

Dato : 14-01-02 12:14

"René Frej Nielsen" <rfn@altavista.net> wrote in message
> [...]

Jeg er 99% sikker på det skyldes at du sidder med en næsten final version af
office x.
Jeg kan selv nikke genkendende til ovennævnte fejl, som først forsvandt da
jeg anskaffede mig den færdige version.

Peter

Fra : Glenn Pedersen

Dato : 14-01-02 16:35

Zorilla <zorilla@bigfoot.com> wrote:

> [...]
> office x.
> Jeg kan selv nikke genkendende til ovennævnte fejl, som først forsvandt da

"Problemet" forsvandt da jeg via office x cd'en valgte at fjerne office
2001.
Nu kører det uden problemer.

Underligt, men det var åbenbart "det" der skulle til.

Glenn