Havetegnings program
Fra : KLAUS MIKKELSEN

Dato : 13-01-02 22:20

Jeg søger et program til at tegne haver med...
Har prøvet i ACAD men ville gerne finde et der var en anelse nemmere og også
med nogle faste skabeloner i.

Mvh. Klaus

Fra : Stefan Lund

Dato : 14-01-02 15:57

"KLAUS MIKKELSEN" <k_mik@get2net.dk> wrote in message
> Jeg søger et program til at tegne haver med...
> Har prøvet i ACAD men ville gerne finde et der var en anelse nemmere og
> [...]

Prøv Visio fra Microsoft. Findes både i professional, technical og
enterprise - du skal bruge technical så vidt jeg husker. Her er der
skabeloner til haver, huse, kontorer, badeværelser, elinstallationer og
meget andet. Desuden kan du lave dine egne skabeloner rimelig nemt.

Stefan

Fra : anders larsen

Dato : 14-01-02 17:23

Hej
Prøv http://www.tucows.com og søg garden så får du et bredt udvalg i
programmer.
mvh
Anders

Fra : Marlene Muxoll Lofta~

Dato : 15-01-02 19:26

KLAUS MIKKELSEN <k_mik@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:gQm08.224$jn5.5841@news.get2net.dk...
> Jeg søger et program til at tegne haver med...
> Har prøvet i ACAD men ville gerne finde et der var en anelse nemmere og
også
> med nogle faste skabeloner i.

Da jeg stillede det samme spørgsmål for godt en måned siden, fik jeg et godt
og brugbart svar fra en; Floor Plan 3D Design, som er et amerikansk program;
det virker ganske godt, og grafikken er utrolig god og flot.

Mvh. Marlene.