Alcatel...mobiltelefon
Fra : Zeeshan Waheed

Dato : 13-01-02 19:30

Jeg skal bruge en simkode til alcatel telefon, er der ikke nogen der kan
hjælpe mig med det.....Telia vil ikke...

Fra : Allan Riise

Dato : 28-01-02 09:05

"Zeeshan Waheed" <zeeman@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal bruge en simkode til alcatel telefon, er der ikke nogen der
kan
> hjælpe mig med det.....Telia vil ikke...

Hej Zeeshan.
Ja vores veje er jo krydset en gang før i
dk.teknik.telefoni.mobil.unlock, og jeg vil lige høre om du har fået
unlocket din tlf, ved hjælp fra Telia. Jeg har _ikke_.
De vil ikke engang svare på e-mail of alm. breve. Har nu sendt mindst 6
e-mails og 3 alm. breve og stadig intet. Og klage kan man heller ikke.
Der skal man først have været i telefonisk kontakt med det teleselskab
man har sit abbinement hos, og som du sikkert ved, ja så vil Telia ikke
snakke mobil unlock over telefonen, har dem mistænkt for at udemærket
kende til forbrugernævnets politik på dette område. Skulle man endelig
vælge at ville klage, ja så kan du lige så godt få åbnet tlf. af en
"privat", da det koster 80.- for at klage.
Kan du ikke holde mig ajour med hvad der sker ? Så gør jeg det samme..

--
Venligst Allan Riise
ICQ 55853098