Regneark (F1Book)
Fra : Peter Reeves

Dato : 13-01-02 18:27

Jeg vil gerne kunne åbne en fil der er gemt i F1FileTabbedText format (txt)

Jeg har brugt denne kode:

F1Book.Read(OpenDialog1.FileName,F1FileTabbedText);

Men jeg får denne fejl:

error: Types of actual and formal var parameters must be identical

Hvad laver jeg (som nybegynder)forkert?

Hilsen Peter Reeves

Fra : Ingolf

Dato : 13-01-02 18:47

kender det ikke, men prøv:

F1Book.Read(pchar(OpenDialog1.FileName),pchar(F1FileTabbedText));

Fra : oz1hrq

Dato : 13-01-02 22:59

http://www.kandu.dk/