(Anb) Koncerter på nettet
Fra : Troels

Dato : 13-01-02 17:28

Hej
Jeg sad lige og kiggede mine fortrukne igennem for steder på nettet hvor man
kan hører koncerter/interviews, så jeg synes lige jeg ville dele dem med
jer. Hvis i har kendskab til andre links af samme karakter, vil jeg gerne
hører om dem.

Blandede interviews fra BBC Radio 1's arkiver
http://www.bbc.co.uk/radio1/audio/

Koncerter med bl.a. Fatboy slim, Air, Daft Punk, The Future Sound Of London
oa.
http://www.astralwerks.com/highfidelity/hifilive.html

Koncerter med bl.a. Air, The Beta Band, Beck og mange andre
http://soundseclectic.com/NewSoundsEclectic/indexnew_db.html

Mere af samme slags, bare med større arkiv (bemærk søgefunktion i bunden)
http://kcrw.com/cgi-bin/db/kcrw.pl?show_code=mb&tmplt_type=program

Radiohead Live fra Berlin, 4. juli 2000
http://hollywoodandvine.com/radiohead/rha_webcast.html

Vist det eneste danske sted af slagsen.